کد خبر : 69972

ماجرای محکومیت پرسپولیس و آل کثیر

ماجرای محکومیت پرسپولیس و آل کثیر

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون صبح رای خود در خصوص پرونده شکایت مدیر برنامه‌های عیسی آل ‌کثیر از این مهاجم جنوبی را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی، آل‌ کثیر و مدیربرنامه هایش که از چند ماه پیش بر سر دریافت حق کارگزاری انتقال او به پرسپولیس با هم اختلاف داشتند و حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است. در ماه‌های آغازین حضور عیسی آل کثیر در پرسپولیس و همچنین محرومیت این بازیکن در آسیا، باشگاه پرسپولیس نتوانست مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و همین موضوع سبب اختلاف آل کثیر با ایجنتش شد. آل کثیر مدعی است مدیر برنامه‌هایش نتوانسته مطالبات او را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و به همین خاطر حق کارگزاری خود را به او پرداخت نکرد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آل کثیر را به پرداخت مبلغ 504 میلیون تومان بابت اصل حق کارگزاری به مدیر برنامه هایش محکوم کرده است. با توجه به قانون وضع شده در این زمینه هر فوتبالیست باید بین سه تا 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را به ایجنت رسمی خود پرداخت کند و اگر بازیکن از پرداخت این حق کارگزاری امتناع کند، ایجنت می تواند از بازیکن شکایت کرده و جلوی بازی کردن او را بگیرد. 

توافق عیسی آل کثیر و مدیربرنامه هایش مطابق مدارک و قراردادی که به کمیته تعیین وضعیت ارائه شده است، 8 درصد از اصل قرارداد انتقال او به پرسپولیس بوده است و او باید این مبلغ را به کارگزارش بپردازد.

شنیده های فوتبالی حاکی از این است که در زمان حضور تیم حقوقی قبلی در باشگاه پرسپولیس علیرغم اینکه شکایت صورت گرفته از آل کثیر، ارتباطی به باشگاه داشته، اما به توصیه جعفر سمیعی، معاون حقوقی وقت پرسپولیس در کمیته تعیین وضعیت از او دفاع کرده است. آنچه مشخص است با توجه به اینکه بند 8 درصد در قرارداد او و کارگزارش به صراحت آمده است، اعتراض آل کثیر به این رای در کمیته استیناف نتیجه ای برای او نخواهد داشت و همان رای کمیته تعیین وضعیت تایید خواهد شد.

حالا در صورتی که آل کثیر پول ایجنتش را پرداخت نکند، اجازه بازی برای پرسپولیس را نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها