کد خبر : 69937

خطر ضربه مغزی از بیخ گوش این بازیکن استقلال گذشت

خطر ضربه مغزی از بیخ گوش این بازیکن استقلال گذشت

محمدحسین مرادمند که در بازی با فجرسپاسی نزدیک بود در برخورد با بازیکن حریف، دچار ضربه مغزی شود به شرح این حادثه پرداخت. او در تمرین استقلال هم نزدیک بود کار دست خودش بدهد که البته ختم به خیر شد.

به گزارش همشهری، محمدحسین مرادمند در خط پرترافیک دفاعی استقلال جای ثابتی برای خودش دست‌وپا کرده است. او در دفاع ۳‌ نفره فعلا در کنار سیاوش یزدانی و دانشگر به میدان می‌رود. جدیدترین صحبت‌های او را در زیر بخوانید:

گویا یکی، دو روزی به‌ دلیل مصدومیت جزئی همراه تیم تمرین نکردی. الان در چه حالی؟

بله، در تمرین به‌خاطر شرایط زمین سر خوردم اما خدا را شکر اتفاقی نیفتاد. یک مقدار دوقلوهای پایم گرفته بود. با نظر چند پزشک یکی، دو روز تمرین نکردم اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. البته با توجه به اینکه لیگ تعطیل است نباید عجله کنم.

در بازی با فجرسپاسی هم بازیکن این تیم ضربه خطرناکی به سر تو زد. آسیب جدی که ندیدی؟

ضربه از عمد نبود ولی به خیر گذشت. اگر ضربه کمی محکم‌تر بود دیگر هیچ‌وقت نمی‌توانستم فوتبال بازی کنم. ضربه مستقیم به چشمم خورد اما خوشبختانه مشکلی برایم پیش نیامد.

داور هم واکنش خاصی به این صحنه نداشت. در کل نظرت در مورد داوری بازی چیست؟

متأسفانه در این بازی داور گل سالم ما را آفساید گرفت. گلی که ارسلان مطهری روی پاس من به ثمر رساند. این گل اصلا آفساید نبود و اگر پذیرفته می‌شد، می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. داور بازی جوان و با پتانسیل خوبی بود اما قضاوت چنین بازی‌های بزرگی را نباید به این زودی به داوران جوان بدهند که اگر هم اشتباهی کردند، بسوزند. داوران جوان باید با قضاوت در بازی‌های آسان‌تر به مرور به قضاوت‌های بزرگ برسند. تصمیم‌گیرندگان این امر دقت لازم را داشته باشند و یکباره بازی‌های سنگین را به آنها ندهند. به‌نظر من محک زدن این داوران جوان در بازی‌های بزرگ تیم‌های پایتخت اشتباه است.

نظرت در مورد ۴ بازی ابتدایی که در لیگ انجام دادید، چیست؟

خدا را شکر توانستیم از این ۴‌بازی، ۱۰‌ امتیاز بگیریم. تلاش زیادی کردیم. البته به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم چراکه در بازی آخر که مساوی کردیم نتیجه ناعادلانه بود. هم قضاوت و هم زمین نامناسب خیلی در بازی‌مان تأثیر داشت. در آن چمن نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. می‌خواستیم برنده بازی باشیم و هواداران را خوشحال کنیم ولی نشد. متأسفانه در دقیقه آخر هم گل خوردیم.

در آن دقایق بازی را رها نکرده بودید؟

نه به آن شکل، ولی در بازی‌های بعدی باید بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم.

با وجود نتایج عالی، هنوز خیلی‌ها می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند. روزبه چشمی در جواب آنها پرسیده بود کدام تیم زیبا بازی می‌کند. نظر تو در این‌باره چیست؟

من هم همان جواب روزبه چشمی را دارم. وقتی تیم‌های روبه‌روی خودمان را می‌بینیم حس می‌کنم داریم فوتبال زیبایی بازی می‌کنیم. گرچه اعتقاد دارم در فوتبال ایران تیم‌ها از هفته دهم قشنگ و روان بازی می‌کنند. به‌نظرم بازی ما نسبت به بسیاری از تیم‌ها بهتر و هجومی‌تر است. آمار هم همین را می‌گوید. حالا شیطنت‌های برخی رسانه‌ها را کنار بگذارید. آنهایی که کارشان آمار فنی است، عملکرد ما را قبول دارند و نظرشان مثبت است.

در مورد وضعیت خودت در ۴ بازی گذشته بگو.

خدا را شکر؛ من همیشه صددرصد تلاشم را به‌کار می‌گیرم. هرچند بالاخره فوتبال است و گاهی آن انتظاری که از خودت داری نمی‌شود. اما تلاش می‌کنم اتفاقات خوبی را رقم بزنم. خوشبختانه امسال در پست و سیستمی که بازی می‌کنم خیلی خوب جا افتاده‌ام و برایم راحت‌تر است. وقتی بازی‌های خودم را آنالیز می‌کنم، امسال در این پست راحت‌تر می‌توانم خواسته‌های مربی را در زمین اجرا کنم. این را کاملا متوجه می‌شوم. خوشبختانه با بازیکنان کناری هم به درک متقابل رسیدیم.

پس می‌توان گفت از عملکرد خودت رضایت داری؟

این‌که یک‌نفر از خودش راضی باشد، روز مرگش است. هر روز تمرین بیشتری می‌کنم تا بهتر شوم.

این حس بین بازیکنان استقلال وجود دارد که امسال می‌توانید قهرمان شوید؟

صددرصد حس قهرمانی را داریم. ما خودمان هر بازی که ۳‌ امتیاز را نمی‌گیریم بیشتر از هواداران ناراحت هستیم.

هدف خاصی داری؟

هدفم این است که به تیم ملی دعوت شوم. در مورد لیست اخیر باید به‌نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. من تلاشم را بیشتر می‌کنم تا سرمربی تیم ملی را مجاب کنم به تیم ملی دعوتم کند. ۲ بار سابقه دعوت به تیم ملی را دارم، یک‌بار زمان ویلموتس و یک‌بار هم خود اسکوچیچ.

به‌ نظرت تعطیلی ۲ هفته‌ای لیگ به ضرر استقلال شد یا از آن سود برد؟

نمی‌خواهم بهانه‌جویی کنم ولی اعتقاد دارم لیگ نباید تعطیل شود. تیم‌ها به شرایط آرمانی که می‌رسند یکباره لیگ تعطیل می‌شود و از شرایط خوب‌شان دور می‌شوند که این خوب نیست. کارشناسان هم همین را می‌گویند و معتقدند لیگ فرسایشی می‌شود. در کنارش مصدومیت‌ها هم زیاد می‌شود. در کل اگر بخواهیم علمی نظر بدهیم تعطیلی لیگ خوب نیست اما بالاخره فیفادی و بازی‌های ملی است و بقیه مسایل.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها