کد خبر : 69902

بیرانوند نیمکت نشین می شود؟

بیرانوند نیمکت نشین می شود؟

قبل از بازی با لبنان، یک روزنامه غیرورزشی مدعی شد شاید اسکوچیچ تصمیم بگیرد در آن بازی از بیرانوند استفاده نکند و به عابدزاده بازی دهد.

به گزارش فوتبالی، از دید نویسنده آن مطلب، با توجه به اینکه بیرانوند در دو بازی آخر بواویشتا 9 گل خورده بود، امکان نیمکت‌نشینی او و بازی دادن به عابدزاده وجود داشت منتهی اسکوچیچ ترجیح داد باز هم به دروازه‌بان شماره یک تیمش اعتماد کند.

جدا از اینکه بیرانوند در صحنه گل مثل مدافعان تیم ملی، قبل از مطمئن شدن از اوت شدن توپ، قید توپ را زد، در دقیقه 55 بازی هم تصمیم به دریبل بازیکن حریف گرفت که توپ از مالکیت او خارج شد و در ریبابند در وضعیت خطرناکی به مهاجم لبنان رسید ولی شوت او با دخالت مدافعان تیم ملی به کرنر رفت.

در چنین شرایطی، روزنامه خبرورزشی در شماره امروزش مدعی شده شاید اسکوچیچ بخواهد به بیرانوند شوک دهد و او را جلوی سوریه نیمکت‌نشین کند تا از امیر عابدزاده استفاده کند.

تصمیمی که احتمالا عملی نخواهد داشت چون سرمربی تیم ملی از آن دسته مربیانی نیست که بخواهد ترکیب تیمش را تغییر دهد و با توجه به حساسیت بازی مقابل سوریه، احتمال بازی دادن به بیرانوند، به مراتب بیشتر از نیمکت‌نشین شدن شماره یک تیم ملی خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها