کد خبر : 69881

پرسپولیس از 2 بازیکن تاجیک خواست در ایران بمانند

پرسپولیس از 2 بازیکن تاجیک خواست در ایران بمانند

تکلیف دو بازیکن تاجیک مدنظر پرسپولیس برای حضور در این تیم همچنان نامشخص است. باشگاه پرسپولیس تا قرارداد با این بازیکنان نهایی نشود خبری در خصوص آنها منتشر نمی‌کند و اعضای کادر فنی هم حاضر نیستند درباره جزئیات حضور این دو بازیکن و پیشرفت مراحل عقد قراردادشان صحبت کنند.

به گزارش ایران ورزشی، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف از دوشنبه برای عقد قرارداد با این باشگاه وارد کشورمان شدند و با وجود اینکه 5 روز از حضورشان در تهران می‌گذرد همچنان با پرسپولیس قرارداد نبسته‌اند. ظاهراً باشگاه پرسپولیس برای نهایی کردن عقد قرارداد با صفروف و هنانوف منتظر نهایی شدن پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین است.

این در حالی است که طی یکی دو روز گذشته شایعه شده بود به دلیل عدم فسخ قرارداد این دو بازیکن تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی تاجیکستان، آنها بازیکن آزاد نیستند و با توجه به اینکه پنجره تابستانی ایران به پایان رسیده، نمی‌توانند قرارداد امضا کنند. این در حالی است که رجوع به ماده شش فیفا و بخش استثنایی که فیفا قائل شده، نشان می‌دهد این شایعه درست نیست.

گفتنی است این دو بازیکن بلافاصله پس از ورود به تهران در تست‌های پزشکی شرکت کردند اما با وجود تأیید وضعیت جسمانی و سلامتی‌شان در این تست‌ها تا امروز قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده‌اند چرا که تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به صورت رسمی باز نشود این کار ممکن نیست. ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته قبل تصور می‌کردند تا دوشنبه گذشته پنجره باز خواهد شد و این دو بازیکن در همان روز ورودشان به تهران یا نهایتاً فردای آن روز قرارداد خواهند بست اما پنجره باز نشد و حالا هم باشگاه و هم دو بازیکن تاجیک با مشکل تازه‌ای مواجه شده‌اند.

این دو بازیکن اخیراً به اردوی تیم ملی کشورشان برای دیدار دوستانه‌ سه‌شنبه مقابل قزاقستان که در شهر آستانه برگزار می‌شود دعوت شده‌اند اما تا دیروز بلیتی برای سفرشان تهیه نشده بود. در این شرایط یا آنها باید بدون عقد قرارداد با پرسپولیس به اردوی تیم ملی کشورشان بپیوندند یا بازی با قزاقستان را از دست بدهند اما به درخواست کادر فنی پرسپولیس و از آنجایی که بازی تاجیکستان - قزاقستان دوستانه است به آستانه نخواهند رفت و در تهران می‌مانند تا پنجره باز شود و قراردادشان را ثبت کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها