کد خبر : 69846

شگفتی ستاره پرسپولیسی تیم ملی

شگفتی ستاره پرسپولیسی تیم ملی

وحید امیری بازیکن پرسپولیسی تیم ملی ستاره ایران در دیدار مقابل لبنان بود.

به گزارش خبرورزشی، بدون شک یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های چند سال اخیر فوتبال ایران وحید امیری است. آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی که در هر پستی بازی کند؛ بهترین نمایش ممکن را ارائه می‌کند در بازی مقابل لبنان فوق العاده ظاهر شد و نقش پررنگی در برد تیم ملی ایفا کرد.

وحید که بازی را در پست دفاع چپ آغاز کرد چند بار نفوذهای خوبی انجام داد و برای مهاجمان تیم ملی موقعیت گل ایجاد کرد. اما اوج کار وحید در نیمه دوم و بعد از تغییر پستش بود. بعد از عقب افتادن تیم ملی و در حالی که ما نیاز به گل داشتیم اسکوچیچ میلاد محمدی را به جای سامان قدوس به زمین فرستاد و امیری را یک خط جلو کشید.

وحید با همان جنگندگی و قدرت توپ گیری خود بارها از بازیکنان حریف توپ گرفت و توانست به خلق موقعیت کمک کند. امیری روی هر دو گل تیم ملی که در لحظات پایانی به ثمر رسید موثر ظاهر شد و نقش زیادی روی کامبک تیم اسکوچیچ داشت.

در پایان بازی هم وحید بالاترین نمره را در میان بازیکنان دو تیم کسب کرد و با شایستگی بهترین بازیکن زمین بود. مرد بی حاشیه فوتبال ایران بار دیگر نشان داد بی جهت نیست که هیچ مربی نمی‌تواند از او چشم پوشی کند.

اگر به کارنامه وحید در چند سال اخیر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که امیری زیر نظر همه مربیانی که با او کار کردند مهره ای فیکس و به شدت تاثیرگذار بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها