کد خبر : 69817

دو خرید پرسپولیس، رفتند!

دو خرید پرسپولیس، رفتند!

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن خارجی و جدید پرسپولیس به تیم ملی تاجیکستان دعوت شدند.

به گزارش خبرورزشی، این شاید خبر خوبی برای این دو بازیکن ۲۱ و ۲۰ ساله باشد که می توانند تیم ملی کشور خود را در دیدار دوستانه برابر تیم ملی قزاقستان همراهی کند اما ذهن یحیی گل محمدی را هم می تواند درگیر خود کند.

بازی دوستانه دو تیم ملی تاجیسکتان و قزاقستان قرار است روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه جاری برگزار شود. این دیدار دقیقا همزمان با بازی رسمی تیم ملی ایران برابر سوریه است.

تیم ملی ایران در حال حاضر ۳ بازیکن از پرسپولیس دارد که این ۳ بازیکن یک روز بعد از دیدار با سوریه (۲۶ آبان) به تهران می رسند در حالی که ۲ روز بعد باید در لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان بروند.

بدون شک مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری نمی توانند همراه پرسپولیس پیش از دیدار هفته پنجم با مس رفسنجان تمرین کنند و خسته از پرواز باید دوباره تیم باشگاهی خود را همراهی کنند.

این نفرات گرچه همراه پرسپولیس به رفسنجان می روند اما سفری نسبتا طولانی با تیم ملی را پشت سرگذاشته اند و حالا دو بازیکن تاجیک هم به این دو اضافه شده اند!

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بازیکنانی محسوب می شوند که به گواه مربیان پرسپولیس می توانند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کنند.

این دو تست پزشکی خود را نیز با موفقیت پشت سرگذاشته و به زودی آی تی سی آنها نیز برای بازی در ترکیب پرسپولیس خواهد رسید.

باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی و دو ملی پوش تاجیک در نهایت چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها