کد خبر : 69737

پرسپولیس و 5 خرید خارجی جدید

پرسپولیس و 5 خرید خارجی جدید

پرسپولیس تهران که فصل آینده نیز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود می‌تواند ۵ بازیکن خارجی خریداری کند.

به گزارش خبرورزشی، در حال حاضر بوژیدار رادوشویچ اولین بازیکن خارجی قرمزها به حساب می‌آید که ششمین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند.

این دروازه‌بان کروات توانسته است همراه پرسپولیس ۵ قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند و سال هاست سهمیه خارجی این تیم بوده است. جدای از این گلر کروات، پرسپولیسی ها با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن استقلال تاجیکستان نیز به توافق رسیده اند تا در صورت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه با تیم ایرانی قرارداد رسمی‌امضاء کنند.

با احتساب این دو بازیکن و رادوشویچ پرسپولیس صاحب ۳ بازیکن خارجی خواهد شد درحالی که طبق قانون باز هم می‌تواند بازیکن خارجی بخرد. چنانچه پرسپولیسی‌ها بتوانند پول گابریل کالدرون را پرداخت و رضایت او را جلب کنند آنگاه پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شده و قادر خواهند دو بازیکن خارجی دیگر خریداری کنند. هرچند پرسپولیس می‌تواند ۵ بازیکن خارجی بخرد اما در لیگ قهرمانان آسیا طبق قانون فقط می‌تواند از ۳ بازیکن خارجی خود همزمان استفاده کند.

البته به قول یحیی گل محمدی پیدا کردن بازیکنی خارجی که کیفیت بالایی داشته باشد، آزاد هم باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند بسیار سخت و دشوار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها