کد خبر : 69673

آخرین وضعیت انتقال منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به پرسپولیس

آخرین وضعیت انتقال منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به پرسپولیس

دیروز رسانه‌ها خبر دادند باشگاه پرسپولیس با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف ، دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسیده و آنها برای امضای قرارداد وارد تهران خواهند شد.

به گزارش ایران ورزشی، در همین راستا جهانگیر مدیر ورزشی باشگاه استقلال تاجیکستان ضمن تأیید این خبر گفت: «در مورد جذب این بازیکنان درخواست‌هایی داشتیم و با آن موافق هستیم. تنها چند مسأله کوچک مانده که باید امضا شود. از سوی ما هیچ منعی بابت حضور این بازیکنان و پیوستن آنها به پرسپولیس وجود ندارد.»

وی با اشاره به اهمیت حضور این دو بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران، افزود: «حضور این بازیکنان در ایران می‌تواند به پیشرفت فوتبال تاجیکستان نیز کمک زیادی کند چراکه پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران و آسیا به حساب می‌آید و توانسته در پنج سال گذشته پنج‌بار قهرمان لیگ ایران شود و دوبار هم به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده است.»

نکته جالب درباره خریدهای تاجیکستانی پرسپولیس اینکه منوچهر صفروف و وحدت هنانوف هر دو این فصل در لیگ قهرمانان آسیا گل زدند. هنانوف در بازی که استقلال مقابل الهلال شکست خورد، تک‌گل تیم تاجیکستانی را زد و در بازی برگشت نیز صفروف در دیداری که الهلال 4 بر یک شکست خورد، دبل کرد.

گفتنی است جمعه شب تیم استقلال تاجیکستان در دور نیمه‌نهایی جام حذفی این کشور در حالی به مصاف «ایسکاته» رفت که منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن مدنظر سرخپوشان در ترکیب اصلی این تیم حضور داشتند.

در این بازی که با پیروزی 4 بر 3 استقلال تاجیکستان به پایان رسید گل سوم تیم سرخپوش شهر دوشنبه را منوچهر صفروف به ثمر رساند. او در یک صحنه پاس ارسالی از سمت چپ را با شوتی دیدنی همراه کرد تا زننده گل تیمش باشد. همچنین وحدت هنانوف در سیستم 2-5-3 استقلال به‌عنوان دفاع مرکزی مایل به راست و منوچهر صفروف به‌عنوان وینگ بک راست در ترکیب اصلی بازی کردند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها