کد خبر : 69619

میلیچ به استقلال چراغ سبز نشان داد

میلیچ به استقلال چراغ سبز نشان داد

پس از مذاکرات فشرده میان استقلال و بازیکن کراوت برای حل مشکلات مالی میلیچ به آجورلو چراغ سبز نشان داد.

به گزارش میزان ، هرویه میلیچ یکی از جمله نفراتی است که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی مدیران باشگاه استقلال نامش در فهرست طلبکاران دانه درشت این باشگاه قرار گرفته است.

علی رغم این که در دوره احمد مددی بارها به وی وعده پرداخت مطالباتش داده شد، اما این بازیکن بدون دریافت مطالباتش مجور شد تهران را برای همیشه ترک کند، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد او به واسطه تاخیر باشگاه استقلال از این مجموعه به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کند، اما وی تا این لحظه به فیفا شکایت نکرده و ترجیح می‌دهد به صورت توافقی با مدیران فعلی باشگاه به توافق برسد.

گویا چند روز قبل مسئولان حقوقی باشگاه استقلال به منظور برطرف شدن مشکلات میلیچ با نماینده وی ملاقاتی داشتند تا در نهایت به یک توافق کلی دست پیدا کنند تا به صورت چند مرحله مطالبات این بازیکن کروات را پرداخت کنند.

میلیچ هم در جریان این مذاکرات کاملاً نرمش نشان داده و بعید است مشکلی بابت عدم توافق به وجود آید، از این رو پس از مراحل نهایی مذاکرات ظرف روزهای آینده قرار است مراحل پرداخت مطالبات این بازیکن از سوی باشگاه استقلال انجام شود.

نکته جالب اینجاست که میلیچ در جریان مذاکرات با مدیران حقوقی باشگاه استقلال برای آن‌ها پیغام فرستاده قصد ندارم مشکلی برای باشگاه به وجود بیاورم، هرچند در دوره قبلی مدیریت باشگاه رفتار مناسبی با من نداشتند، اما از آنجا که به هواداران استقلال علاقمند هستم، بدون اینکه شکایت کنم و باشگاه را تحت فشار قرار بگذارم ترجیح می‌دهم این مشکل برطرف شود.

چنانچه میلیچ بابت عدم پرداخت مطالباتش از باشگاه استقلال شکایت می‌کرد رقم سنگینی حدود ۴۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت از سوی فیفا تعیین می‌شد که به این مبلغ هزینه دادرسی نیز اضافه می‌شد و ایناتفاق می‌توانست منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شود، اما میلیچ گزینه مذاکره و توافق را در دستور کار خود قرار داد تا ماجرا بدون حاشیه به اتمام برسد.

گفته می‌شود میلیچ امشب میهمان یکی از برنامه‌های تلویزیونی شبکه ورزش خواهد بود و در این ارتباط توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها