کد خبر : 69617

فرهاد مجیدی و زشت ترین گل لیگ برتر!

فرهاد مجیدی و زشت ترین گل لیگ برتر!

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال به دنبال تساوی تیمش در خانه فجرسپاسی شیراز نسبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم، فرهاد مجیدی پس از تساوی یک بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید تشکر ویژه از حراست و پلیس شیراز داشته باشم که آرامش را به استقلال منتقل کردند. باید از جامعه ورزش و فوتبال به خاطر ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها تشکر کنم، چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه بودیم!

از سازمان لیگ و فدراسیون می‌خواهیم قبل از بازی استقلال را در جریان حضور تماشاگران بگذارند تا اگر حضور تماشاگران آزاد شده است تماشاگران ما هم به ورزشگاه بیایند. اگر بحث کرونا و پروتکل‌های بهداشتی تمام شده است به باشگاه استقلال اعلام کنند. خوشحال شدم تماشاگران خونگرم شیرازی در ورزشگاه بودند. به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و از تماشاگران استقلال می‌خواهم بازی بعدی به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: در کل نود دقیقه بازی تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نکردیم. زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم و از زننده گل بپرسید نمی‌داند گل را با کجایش زده است! وقتی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکنیم، نتیجه‌اش گلی می‌شود که خوردیم. از کیفیت بازی بازیکنان به خصوص در نیمه اول راضی بودم، آن هم در این زمین. گل دقیقه ۹۵ جزو اتفاقات بازی است و این بازی تمام شده و تمرکزمان را برای بازی بعدی می‌گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با قضاوت داور در این دیدار تصریح کرد: ترجیح می‌دهم درباره بازی صحبت نکنم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد و محمد نوری‌فر (مدیررسانه‌ای استقلال) در این زمینه صحبت کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها