کد خبر : 69611

خرید اشتباه استقلال از لیست کنار گذاشته شد

خرید اشتباه استقلال از لیست کنار گذاشته شد

ابوالفضل جلالی از لیست استقلال کنار گذاشته می‌شود! باشگاه استقلال با جدایی میلیچ و همچنین محمد نادری تصمیم گرفت در ابتدای فصل بازیکنی را در پست دفاع چپ جذب کند تا خلأ این بازیکنان برطرف شود، به همین دلیل باشگاه استقلال به سراغ بازیکن سایپا رفت؛ تیمی که در لیگ بیستم و در عین ناباوری فوتبالی‌ها به لیگ دسته یک رفت. جلالی را استقلالی‌ها از سایپا جذب کردند اما در این انتقال یک اشکال بسیار مهم وجود داشت که استقلالی‌ها آن را سهوی و یا شاید عمدی انجام دادند.

به گزارش ایران ورزشی، جلالی اواخر لیگ بیستم مصدوم شد و در چهار بازی سایپا به گواه آمار غایب بود! استقلالی‌ها بی‌توجه به این مسأله مهم، جلالی را جذب کردند و به‌نوعی با این خرید، به قول قدیمی‌ها چشم بازار نقل‌و‌انتقالات را کور کردند.

حالا ابوالفضل جلالی مصدوم مانده روی دست آبی‌ها و استقلال نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند به همین دلیل مسئولان استقلال تصمیم گرفته‌اند این بازیکن را از لیست این تیم خارج کنند! این برای نخستین‌بار نیست که استقلالی‌ها با خرید بازیکن مصدوم همه را بهت‌زده می‌کنند.

طی فصول گذشته استقلالی‌ها مرتضی آقاخان بازیکن مصدوم پیکان را نیز خریداری کردند بی‌توجه به اینکه این بازیکن مصدوم است و فقط برای باشگاه استقلال بار مالی خواهد داشت! حالا هم یکی دیگر از این اشتباهات در فصل بیست‌و‌یکم رخ داده و استقلالی‌ها مجبورند اشتباه خود را جبران کنند.

اگر جلالی در سه بازی اخیر حتی یک لحظه هم بازی می‌کرد و بعد بر اثر اتفاق مصدوم می‌شد، خرید استقلال زیر سؤال نمی‌رفت اما وقتی این بازیکن بدون بازی کردن در لیست مصدومان قرار دارد یعنی استقلالی‌ها بی‌توجه به شرایط گذشته او اقدام به جذب این بازیکن کرده‌اند که این مسأله هم جای تعجب دارد. چطور می‌شود یک بازیکن در چهار بازی آخر فصل در زمین حضور ندارد بعد تیمی با قدمت استقلال و با این همه هوادار به سراغ بازیکن مصدوم رفته و او را جذب می‌کند؟

اگر به حرف‌های مسئولان استقلال اکتفا کنیم که لیست این تیم توسط مجیدی نوشته شده و بازیکنان مدنظر او خریداری شده‌اند چطور فرهاد به این مسأله توجه نکرده و حالا استقلال باید تاوان این اشتباه را بدهد؟ به هر حال ابوالفضل جلالی با کوتاهی و اشتباه هرکسی که بود قرار است از لیست استقلالی‌ها خارج شود و به احتمال زیاد این باشگاه به‌دنبال جذب بازیکن خارجی در این پست است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها