کد خبر : 69563

استقلال به فکر پرسپولیس باشد

استقلال به فکر پرسپولیس باشد

بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: افتخار شاگردی منصور پورحیدری را داشتم و هرگز از او بی احترامی و بد اخلاقی ندیدم.

به گزارش خبرورزشی، جعفر مختاری فر پیرامون شرایط استقلال در هفته‌های گذشته همچنین بازی مقابل فجر و البته نزدیک شدن به سالگرد درگذشت منصور پورحیدری اظهاراتی را مطرح کرد که در زیر می خوانید:

استقلال سه برد متوالی به دست آورد و باید حالا در شیراز به میدان برود. شرایط این تیم در فصل جدید را چطور ارزیابی کردید؟

این که استقلال برنده شده و ۹ امتیاز کسب کرده خیلی خوب است اما متاسفانه تیم جان ندارد.

یعنی این استقلال هم شما را راضی نمی کند؟

تماشاگر استقلال از این تیم گل می خواهد. نتایج تا اینجا قابل قبول بوده و سه برد متوالی خیلی مهم است اما فوتبالی که استقلال در زمین مسابقه به نمایش می گذارد چیزی نیست که هوادار آن را بپسندد. استقلال فقط برنده شده ولی فوتبال بازی نکرده است.

قبول دارید تیم های مقابل هم در این موضوع تاثیر دارند؟

قبول دارم ولی استقلال باید استقلالی بازی کند، هجومی باشد و گل بزند. این استقلالی که من دیدم روشهای مختلفی برای گلزنی ندارد و فقط یک راه را بلدند که آن هم برای چنین تیمی کافی نیست.

استقلال فقط برنده شده؛ بازی نکرده است!/ استقلال به فکر پرسپولیس باشد/ تیم مجیدی جان گل زدن ندارد؛ فقط یک راه بلدند

با توجه به تغییر و تحولات زیاد در جمع بازیکنان، ساختار تیمی استقلال را چطور دیده اید؟

استقلال زمان لازم را دارد تا درست شود. از این قبیل اتفاقات در خیلی از تیم‌ها رخ می‌دهد که گاهی در پایان یک فصل تیم خالی می‌شود و عده ای می روند و عده ای می آیند. تیمی در این شرایط که این همه نفر اضافه کرده باید کم کم و در طول مسابقات صیقل بخورد تا یک تیم یک دست و هماهنگ به دست بیاید.

بازی با فجرسپاسی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

انشاالله استقلال برنده می‌شود. یعنی فجر جزو تیم هایی نیست که ما بخواهیم درباره آن حرفی بزنیم. استقلال باید راحت این حریف را شکست بدهد و به مسابقه بعدی اش فکر کند. اصلاً نباید تیم‌هایی مثل فجر را برای استقلال مانع غیر قابل عبور تصور کرد. استقلال تیمی است که باید به فکر رقبای مهمتری مثل پرسپولیس باشد.

رقبای اصلی استقلال برای رسیدن به قهرمانی کدام تیم‌ها هستند؟

مثل همیشه پرسپولیس. رقیب اصلی استقلال، پرسپولیس است. البته این تیم هم در هفته سوم شکست خورد ولی نباید اصلا پرسپولیس را دست‌کم گرفت.

می دانید این هفته پنجمین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری است؟

بله من شاگرد منصور پورحیدری بودم و از او خاطرات زیادی دارم. او همیشه در کارش ثابت قدم بود و به چیزی جز موفقیت استقلال فکر نمی کرد. یادش گرامی و روحش شاد باشد.

درباره شخصیت پورحیدری چه شاخصه هایی در ذهنتان باقی مانده است؟

او یک مربی مودب، با اخلاق و فهمیده بود. هرگز از او بی اخلاقی و بد اخلاقی ندیدم. در واقع خودش الگوی خوبی برای همه شاگردانش بود. یک مرد مُوقّر که در کارش فوق العاده دقیق بود و به لحاظ فنی حرف نداشت. خوشحالم این افتخار را داشتم که با او کار کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها