کد خبر : 69537

دستور العمل اجرایی مسکن فرهنگیان در 7 بند ابلاغ شد

دستور العمل اجرایی مسکن فرهنگیان در 7 بند ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی بسته تحولی مسکن سال ۱۴۰۰ فرهنگیان به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دستورالعمل اجرایی بسته تحولی مسکن «سال 1400» فرهنگیان ابلاغ شد. این دستورالعمل دارای 7 بند است که در ادامه به آن اشاره شده است.

تقویت و استمرار کارگروه مسکن استانی بر اساس ماده 5 تفاهم‌نامه با ترکیب اعضاء درون و برون سازمانی به منظور تحقق اهداف کمی تفاهم‌نامه.

شناسایی ظرفیت‌های خالی و تکمیل نشده طرح اقدام ملی در تمام شهرستان‌های استان به استناد نامه مورخ 16 شهریور 1400 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه، مسکن و شهرسازی.

معرفی متقاضیان واجد شرایط به اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت عمران شهر جدید برای اختصاص واحدهای جذب نشده پروژه‌های اقدام ملی.

استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش استان و حمایت استاندار برای ساماندهی وضعیت مسکن فرهنگیان.

تعامل با بنیاد مسکن استان برای برخورداری فرهنگیان ساکن شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از برنامه‌های حمایتی تأمین مسکن اقشار مختلف جامعه و تسهیلات این بخش.

توجه به اولویت گروه‌های هدف (زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، کارکنان بالای 20 سال سابقه خدمت و بازنشستگان) جهت بهره‌مندی از مزایا و تسهیلات طرح اقدام ملی و تفاهم‌نامه.

هماهنگی با اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازدید متقاضیان از نحوه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکونی.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها