کد خبر : 69525

حمله هواداران پرسپولیس به مقصران اصلی

حمله هواداران پرسپولیس به مقصران اصلی

پرسپولیس تهران در حالی در اراک باخت که فصل گذشته نیز دیدار رفت را در این شهر به آلومینیوم واگذار کرده بود.

به گزارش خبرورزشی، شکست دوباره به تیمی که تازه دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند برای هواداران پرسپولیس بسیار سنگین تمام شد تا به بازیکنان خود حمله کنند.

طرفداران پرسپولیس اما بیش از همه دو بازیکن تیم خود را آماج حملات خود قرار دادند. اولین بازیکن رضا اسدی بود که پیراهن شماره ۸ احمد نوراللهی در وسط زمین نمایش نومید کننده ای داشت.

این بازیکن که با سروصدای فراوان به پرسپولیس پیوست در اراک نتوانست به خوبی مرکز خط میانی تیمش را به دست گرفته و به بازیسازی بپردازد.

اسدی از دادن پاس های ساده هم عاجز نشان داد و دچار اشتباهات زیادی شد تا همه را از خرید خود نومید کند آن هم در حالی که گفته می شود او گران ترین خرید پرسپولیس در فصل جاری است.

رضا اسدی در بازی تلخ پرسپولیس و الهلال عربستان نیز یکی از ضعیف ترین بازیکنان میدان بود و ثابت کرد یک فصل نیمکت نشینی یا مصدومیت در اتریش تأثیر منفی روی کارش گذاشته است.

دومین بازیکنی که بیش از بقیه مورد حمله پرسپولیسی ها در فضای مجازی قرار گرفت حامد لک بود. دروازه بانی که در فصل گذشته با ۱۷ کلین شیت بیشتر از همه گلرهای لیگ برتر دروازه خودش را بسته نگه داشت اما در شروع لیگ بیست و یکم در ۳ بازی اول ۳ گل خورده است که آخرین آن باعث شکست پرسپولیس در اراک شد.

حامد لک در طول بازی با آلومینیوم هم در یکی، دو صحنه اشتباهات مبتدیانه ای داشت و شانس آورد دروازه اش بیشتر از این باز نشد.

هواداران پرسپولیس معتقدند او نزول کرده و بهتر است یحیی گل محمدی در بازی بعدی از بوژیدار رادوشوویچ استفاده کند.

البته سیامک نعمتی که اشتباه مهلکی روی تک گل آلومینیوم اراک مرتکب شد هم از حملات طرفداران پرسپولیس در امان نماند و مهدی ترابی هم تعجب و ناراحتی هواداران را داشته است اما بیشترین حملات علیه حامد لک و رضا اسدی بوده است.

باید منتظر ماند و دید یحیی گل محمدی در دیدار آینده پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان در تهران باز هم از حامد لک و رضا اسدی استفاده می کند یا اینکه دو بازیکن با انگیزه و کم اشتباه تر را به زمین خواهد فرستاد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها