کد خبر : 69502

این واقعاً پرسپولیس بود؟

این واقعاً پرسپولیس بود؟

ایران ورزشی - رسول مجیدی: 1- بردن پرسپولیس در اراک انگار برای آلومینیوم عادت شده. آنها فصل پیش تنها شکست سرخ‌ها را در لیگ رقم زدند و این فصل هم اولین باخت را به شاگردان یحیی تحمیل کردند. رهبری اراکی‌ها را در هر دو بازی رسول خطیبی برعهده داشت و انصافاً هم تیم برتر زمین بود و حقش چیزی جز پیروزی نبود.

2- تیمی که دیروز در اراک بازی کرد واقعاً پرسپولیس بود؟ ما که هیچ چیز از این تیم ندیدیم. در دفاع متزلزل و شکننده، در خط هافبک بدون طرح و برنامه، خط حمله هم که آنقدر بد بود که خود یحیی دو مهاجمش را در میانه بازی تعویض کرد. دیروز از پرسپولیس هیچ چیز ندیدیم و انگار این تیم داشت با الهلال بازی می‌کرد!

3- رسول خطیبی تیم خوبی ساخته. آنها در این فصل هنوز گلی دریافت نکرده‌اند؛ درست مثل دو تیم بالانشین سپاهان و استقلال. بازی قبلی‌شان هم سه گل به تیم فولاد زدند که باعث شگفتی بود. رسول خطیبی نشان داده هر کاری را بلد نباشد راه پیروزی در بازی‌های بزرگ را به‌خوبی بلد است.

4- همه می‌دانند بازی با پای حامد لک خوب نیست ولی این نقصان در بازی دیروز بیشتر به چشم آمد. او چندین‌بار عملاً توپ را تقدیم اراکی‌ها کرد و تیمش را از ریتم انداخت؛ مسأله‌ای که دو روز پیش در بازی تیم ملی امید ایران هم به چشم می‌آمد و دروازه‌بان جوان ما بارها باعث ایجاد موقعیت برای تیم تاجیکستان شد. خلاصه انگار مشکل بازی با توپ دروازه‌بان‌های ما قرار نیست حل شود و همگی بعضی وقت‌ها شبیه به ابراهیم میرزاپور می‌شوند.

5- پرسپولیس شنبه آینده باید با گل‌گهر بازی کند؛ یک بازی بزرگ که برای امیر قلعه‌نویی انتقامی محسوب می‌شود. بازی رفت سال گذشته را پرسپولیس 5 بر صفر برد و یکی از تلخ‌ترین روزهای ژنرال فوتبال ایران را رقم زد. حالا با این وضعیت پرسپولیس شاید در بازی امروز شاهد گل‌گهری‌های امیدوار به گرفتن انتقام باشند. یحیی باید حال و هوای تیم را در این چند روز عوض کند. پرسپولیس نه‌فقط از لحاظ تاکتیکی که از لحاظ روحی هم در بازی با آلومینیوم چیزی بود شبیه شبح.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها