کد خبر : 69501

رشید در استقلال می ماند و برای رسیدن به ترکیب می جنگند

رشید در استقلال می ماند و برای رسیدن به ترکیب می جنگند

بعد از بازی با تراکتور خبرهایی درباره علاقه فرهاد مجیدی به فروش رشید مظاهری و در ازای آن جذب یک بازیکن در پست‌های کلیدی شنیده شد.

به گزارش ایران ورزشی، در همین راستا نام صالح حردانی، بازیکن بااستعداد باشگاه فولاد خوزستان که اخیراً در لیست تیم ملی نیز قرار می‌گیرد مطرح شد اما سرپرست باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این باشگاه هرگز صالح حردانی را به باشگاه دیگری نمی‌دهد.

سید محمد علوی اما تأیید کرد که عبدالله ویسی، سرمربی باشگاه فولاد خوزستان به شدت خواهان جذب رشید مظاهری است و دوست دارد این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد اما در عین حال او تأیید کرده که هیچ بازیکنی از فولاد جدا نخواهد شد و رشید مظاهری را در شرایطی می‌خواهند که این بازیکن آزاد باشد و بتواند تسویه حسابش را از باشگاه استقلال دریافت کند.

به موازات این اظهارات اما رشید مظاهری واکنشی به این ماجرا نشان داد که از علاقه‌اش برای ماندن در استقلال و رقابت با سیدحسین حسینی پرده برمی‌داشت. مظاهری که پیش از شروع فصل با برخی رفتارها تا حدی اعتبارش را میان هواداران استقلال از دست داده بود و حتی تا آستانه پیوستن به دیگر تیم‌ها نیز پیش رفته بود، در واکنش به این موضوع اعلام کرد که هرگز دوست ندارد استقلال را ترک کند و بنایش ماندن در این باشگاه است.

مظاهری قویاً جدایی از استقلال را تکذیب کرده و ظاهراً به دنبال ماندن در استقلال است تا به رقابت با سیدحسین حسینی ادامه دهد. در حقیقت مظاهری دوست دارد آن فضای بسیار مثبتی که ابتدای فصل پیش برایش به وجود آمد و هواداران استقلال استقبال گرمی از او داشتند تا شاید شاهد یک دروازه‌بان ششدانگ باشند، دوباره برایش تکرار شود.

واقعیت این است که مظاهری با اینکه شروع امیدوار‌کننده‌ای با استقلال داشت اما هرگز نتوانست اعتماد کامل مربیان و هواداران این باشگاه را جلب کند و حتی بعد از اندک زمانی که در چارچوب دروازه استقلال قرار می‌گرفت، موقعیتش را از دست داد و به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد. رفتارهای عجیب پیش فصل او نیز مزید بر علت بود تا وجهه این دروازه‌بان میان هواداران این باشگاه به شدت تخریب شود اما مظاهری بعد از بازگشت دوباره به استقلال مصمم است خودش را اثبات کند و واکنش او به ماجرای معاوضه با حردانی نشان از عزم و اراده جدی‌اش برای تداوم حضور در استقلال و ادامه یک رقابت جدی با حسینی دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها