کد خبر : 69495

تمایل هواداران استقلال و پرسپولیس برای حذف از آسیا!

تمایل هواداران استقلال و پرسپولیس برای حذف از آسیا!

در کمال تعجب بسیاری از هواداران پرسپولیس و استقلال دوست داشتند تیم محبوبشان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

به گزارش خبرورزشی، در پی خبرهایی مبنی بر سخت‌گیری AFC و تعدد پرونده‌های مالی ارجاع شده به این نهاد فوتبالی قاره آسیا، چند روز قبل فدراسیون فوتبال نامه‌ای برای AFC تنظیم کرده و در آن خواستار مهلت بیشتر برای رفع و رجوع مسائل مالی شده است.

در این نامه فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم و مسائل مختلف از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست فرجه‌ای برای تسویه‌ حساب با طلبکاران کرده، هم‌آنچه که در سالهای قبل نیز توسط استقلال و پرسپولیس انجام شده و آن‌ها را از خطر حذف از رقابت‌های آسیایی دور کرده است. 

این‌ بار اما با توجه به سوابق طولانی و مسائل هر ساله، پاسخ AFC به نامه‌ فدراسیون فوتبال ایران منفی بوده و به این ترتیب دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۱ قرار داشتند ولی در آخرین لحظات کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مجوز ۲ تیم بزرگ پایتخت را صادر کرد.

سخت‌گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد با سال های قبل فرق می کرد اما در نهایت با دخالت‌های افراد سطح بالاتر قضیه حل می شد اما ممکن است این اتفاق امسال رخ ندهد.

با وجود صدور مجوز حرفه ای برای سرخابی ها این احتمال وجود دارد که ای اف سی باز هم این دو تیم را حذف کند.

گفته می شود مالکیت دولتی و مشترک این دو تیم، عدم شفافیت مالی و بدهی های زیاد از دلایل حذف دو تیم پرطرفدار پایتخت است.

نکته عجیب ماجرا اما به هواداران دو تیم بر می گردد؛ جاییکه در کمال تعجب هواداران پرسپولیس و استقلال از حذف تیم های محبوبشان استقبال کردند و با وجود ناراحتی از حذف احتمالی، معتقدند این موضوع در نهایت به نفع تیم محبوبشان خواهد شد.

هواداران سرخابی می گویند بالاخره یک جایی باید جلوی این مشکلات بزرگ گرفته شود و حالا با حذف از آسیا مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شاید به فکر اصلاح ضعف ها بیفتند و بالاخره بعد از سال ها وعده و وعید، این دو باشگاه پرطرفدار خصوصی شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها