کد خبر : 69453

آقای گیتاریست طلایی ترین تعویض استقلال

آقای گیتاریست طلایی ترین تعویض استقلال

ارسلان مطهری یک بار دیگر توانست به عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال گلزنی کند.

به گزارش ورزش سه، ارسلان مطهری به ذخیره طلایی فرهاد مجیدی تبدیل شده است. این بازیکن در دیدار برابر تراکتور و بین دو نیمه به جای روزبه چشمی وارد زمین مسابقه شد و با ضربه سری که در شرایط کامل دشواری زده شد، موفق شد تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر برساند و استقلال 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

این دهمین گلی است که مطهری پس از ورود به عنوان بازیکن تعویضی برای آبی پوشان به ثمر می رساند. مهاجم استقلال نخستین بار در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار برابر الریان، از دقیقه 75 وارد زمین شد و در 15 دقیقه پایانی 2 بار دروازه حریف را باز کرد تا استقلال با 5 گل از سد حریف خود عبور کند.

مطهری در لیگ نوزدهم نیز در دیدار برابر صنعت نفت و شهر خودرو و همچنین فینال جام حذفی مقابل تراکتور و دیداری از لیگ قهرمانان آسیا برابر الشرطه به عنوان یار جایگزین به زمین مسابقه رفت و گلزنی کرد.

او فصل قبل نیز در اولین دیداری که فرهاد مجیدی به عنوان جانشین محمود فکری روی نیمکت آبی ها نشسته بود، برابر فولاد به زمین رفت و یک پنالتی گرفت و خودش نیز آن را به گل تبدیل کرد. مطهری در هفته بیست و هفتم لیگ قبل نیز در دقیقه 73 دیدار با سایپا به جای آرمان رمضانی وارد زمین شد و 2 گل به ثمر رساند تا آبی ها از سد خودروسازان عبور کنند.

مطهری در بازی با تراکتور نیز به عنوان یک بازیکن تعویضی پای به زمین مسابقه گذاشت و یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند تا دهمین گلش را با پیراهن استقلال و به عنوان یار تعویضی به ثمر رسانده باشد. او به طور کلی مقابل الریان (2 گل)، سایپا (2 گل)، تراکتور (2 گل)، فولاد، صنعت نفت، شهرخودرو و الشرطه به عنوان بازیکن جایگزین گلزنی کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها