کد خبر : 69447

کنایه هواداران پرسپولیس به استقلالی ها

کنایه هواداران پرسپولیس به استقلالی ها

خرید بازیکنان خارجی از سوی باشگاه استقلال حسابی هواداران پرسپولیس را حساس و شاکی کرده است!

به گزارش خبرورزشی، رودی ژستد مهاجم پیشین باشگاه پانتولیکوس یونان با امضای قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.

 این مهاجم فرانسوی پس از دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال به جمع آبی‌پوشان ملحق شد. ژستد سابقه حضور در لیگ برتر و چمپیون‌شیپ انگلیس و لیگ‌های فرانسه و استرالیا را در کارنامه خود دارد. رودی ژستد توانایی بازی در تمامی پست‌های خط حمله از جمله وینگر راست و چپ و مهاجم دوم را دارد اما پست اصلی او مهاجم نوک است. او دومین خرید خارجی و فرانسوی استقلال پس از کوین یامگاست.

یامگا که همبازی سعید عزت اللهی در تیم وایله دانمارک بوده یک مدافع و وینگر راست تخصصی است اما در دیدار با ذوب آهن دبل کرد! مهمتر از آن نحوه به ثمر رساندن این دو گل بود که با دقت و ضربات هوشمندانه ای در حد مهاجمان درجه یک اروپایی به ثمر رسید. کوین یامگا با همین یک بازی ثابت کرد خرید خوب خارجی می‌تواند سطح بازی و فوتبال یک تیم را نیز بالاتر ببرد و حالا او توانسته است تحسین همگان را برانگیزد.  دو بازیکنی که گفته می‌شود به توصیه گابریله پین ایتالیایی خریداری شده‌اند.

اما شاید بخش جالب تر واکنش هواداران پرسپولیس در فضای مجازی باشد. طرفداران پرسپولیس از اینکه تیم رقیب پس از انتخاب مصطفی آجورلو از آنها جلو افتاده و نه تنها به آرامش مالی رسیده بلکه خریدهای خارجی خوبی هم داشته است حساس شده و واکنش‌های متفاوتی نشان دادند.

شاید جالب‌ترین واکنش پرسپولیسی‌ها این بود: «با این شرایط استقلالی‌ها فردا پس فردا برای خرید کیلیان امباپه با رئال مادرید رقابت خواهد کرد!»

یک شوخی که از زاویه ای دیگر کاملا جدی به نطر می‌رسد! البته پس از بازی پرسپولیس و نساجی مازندران، یحیی گل محمدی نیز به گونه ای دیگر نسبت به ناتوانی باشگاه خودش در خرید بازیکن خارجی واکنش نشان داد و گفت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره باز نشود نمی‌شود کاری کرد و نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های اروپایی و کشورهای دیگر هم بسته است؛ بنابراین در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است. باید بگردیم تا بازیکن آزاد خارجی بگیریم که آن هم سخت اتفاق می‌افتد. زیرا بازیکنان آزاد حتما مشکلاتی داشته‌اند که بیرون مانده‌اند، نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

این درحالیست که پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت سرمربی آرژانتینی بسته شده و کالدرون هم حاضر نیست برای واریز مطالباتش کوتاه آمده و شماره حسابی در کشور ترکیه معرفی کند!

درشرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس در حال چانه زنی با گابریل کالدرون بر سر واریز پول به حسابی در ترکیه به جای کشور سوئیس هستند، استقلال به عنوان رقیب سنتی قرمزها درحال خرید بازیکنان تأثیرگذار خارجی است و همین مسئله دلخوری هواداران از باشگاه را به دنبال داشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها