کد خبر : 69444

گل محمدی میزان طلب پرسپولیس را اعلام کرد

گل محمدی میزان طلب پرسپولیس را اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، در صورت پرداخت مطالبات این تیم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای سرخپوشان بدون دردسر صادر می‌شد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که به این شهر باصفا (اراک) آمدیم. ما هفته سوم را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول این مسابقه شرایط حساسی دارد.

وی افزود: ما با تیمی بازی داریم که تیم دونده‌ای است، یکدست است و از پدیده‌های این فصل محسوب می‌شود. مشخص است با این تیم خوب کار شده و از لحاظ تیمی وضعیت خوبی دارد. این تیم تیمی خوب و دونده است و می‌دانیم بازی کردن در اراک مقابل آن سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم و آنهایی که بازی را می‌بینند، لذت ببرند. مطمئنم بازی فنی و خوبی خواهد شد و ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف‌مان هم قطعاً همین است، ولی باید بجنگیم و تلاش کنیم برای رسیدن به آن.

گل‌محمدی در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس از احتمال حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای، گفت: این مسئله فکر می‌کنم حل و مجوز حرفه‌ای صادر شد. نباید کار به اینجا برسد. ما بیش از 100 میلیارد از AFC طلبکار هستیم و اگر این پول را به ما می‌دادند بدون دردسر مجوز حرفه‌ای‌مان صادر می‌شد. در مجموع شرایط تیم‌های ایرانی خوب نیست و این نشان می‌دهد ساختار تیم‌های کشورمان ضعیف است. ما باید روی این مسائل کار کنیم. باز هم جای شکرش باقی است که توانستیم مجوز حرفه‌ای را بگیریم.

وی درباره تیم آلومینیوم اراک نیز توضیح داد: این تیم ساختار و امکانات خوبی دارد و می‌تواند در آینده یک باشگاه حرفه‌ای باشد. اگر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری خوبی شود تیم آلومینیوم هم می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی و یکی از قطب‌های کشور باشد، اما زمان‌بر است و نیاز به برنامه‌ریزی خوب دارد. ان‌شاءالله بازی خوبی باشد. در دو سه هفته قبل هم هواداران نگران داوری بوده‌اند. اتفاقات خودمان را با تیم‌های دیگر وقتی مقایسه می‌کنیم که خیلی راحت برای‌شان پنالتی گرفته می‌شود، یک مقدار نگران‌کننده است. ما یک گل سالم هفته قبل زدیم، ولی مردود شد و در مقابل فولاد هم یک پنالتی به ضررمان گرفتند. متأسفانه اینها نگرانی ایجاد کرده است. امیدوارم با دقت بیشتری این مسائل رسیدگی شود.

سرمربی پرسپولیس راجع به استقبال هواداران اراکی از تیمش یادآور شد: من باز هم تشکر می‌کنم. در هر شهری می‌رویم هواداران ما را شرمنده می‌کنند. این یک مقدار هم طبیعی است، چون پرسپولیس بیشتر از تیم‌های دیگر هوادار دارد. برای آنها آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم بیشتر پروتکل‌ها را رعایت کنند، چون هنوز شرایط خوبی حاکم نیست و باید بیشتر رعایت کنیم. دوست نداریم اتفاقی برای هواداری بیفتد و سلامتی‌شان از هر چیزی مهمتر است.

«خط دفاع پرسپولیس در دو بازی گذشته دو گل خورده است و این نگرانی به وجود آمده که نقطه قوت سرخپوشان از دست رفته است.»، گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع گفت: من یادم نمی‌آید که گفته باشم ما مهاجم می‌خواهیم. الان خدا را شکر چهار گل‌مان را مهاجمان‌مان زده‌اند. این نقطه روشن تیم ماست. اینکه در دو بازی هم دو گل خوردیم نگران‌کننده است. ما در جریان بازی سخت گل می‌خوردیم، ولی متأسفانه در دو بازی قبل این اتفاق افتاد. هر اتفاقی در تیم می‌افتد مسئولیتش با من است و باید ایرادات را برطرف کنیم. شاید باید دقت بیشتری در دفاع بگذاریم.

وی ادامه داد: شاید امکان باز شدن پنجره‌مان در روز‌های آینده نباشد، اما به آینده امیدواریم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم شرایط برای همه تیم‌ها برابر باشد. شاید برخی از مشکلات الان ما به وجود تبعیض در ایجاد قوانین برای تیم‌ها باشد. من قبلا هم گفتم، الان از بین 16 تیم شرایطی فراهم شده که فقط ما نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم! ما باید خودمان هم تلاش بیشتری انجام دهیم. مشکلات باشگاه واقعاً زیاد است، ولی به خاطر وجود هواداران سعی کردیم با تمام وجود کار و خیلی از کمبودها را جبران کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها