کد خبر : 69403

خروجی جدید پرسپولیس مشخص شد

خروجی جدید پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنان جوان خود که علی خدایی است را از دست داد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی علاوه بر چند بازیکن اصلی و تاثیرگذار، چند بازیکن جوان و آینده دار خود را هم از دست داده است.

یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس که در فصل قبل معمولا با تیم بزرگسالان تمرین می‌کرد و تنها در روزهای بازی تیم امید در ورزشگاه شهید درفشی فر حاضر می‌شد به تازگی قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده اما به خواسته یحیی گل محمدی برای مدتی از جمع سرخپوشان دور می‌شود تا شانس بازی در لیگ را پیدا کرده و با تجربه بیشتری به پرسپولیس بازگردد. این بازیکن، علی خدایی است که در چند رده آکادمی توانسته آقای گلی را به دست بیاورد و کاپیتان تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس بوده است.

خدایی حتی در نیم فصل دوم همواره در اردوهای تیم بزرگسالان شرکت می‌کرد و همراه با سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند نیز حضور یافت اما شانس بازی پیدا نکرد. خدایی مقابل مس نوین کرمان در جام حذفی برای دقایقی به میدان رفت و حتی یک ضربه کاشته نزدیک به دروازه را از مهدی ترابی هدیه گرفت که نتوانست به گل تبدیل کند. این بازیکن قرار بود در ابتدا به نفت مسجدسلیمان برود اما فراز کمالوند در آخرین لحظه اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد تا او راهی سایپا شود. او در پایان این فصل، باید دوباره به پرسپولیس بازگردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها