کد خبر : 69402

رودی ژستد جای کدام استقلالی را می گیرد؟

رودی ژستد جای کدام استقلالی را می گیرد؟

نام کدام بازیکن استقلال از فهرست این تیم خارج شده است؟

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل بود که رسانه باشگاه استقلال خبر عقد قرارداد با رودی ژستد را منتشر کرد تا بعد از کوین یامگا، از دومین بازیکن خارجی استقلال در این فصل رونمایی شود.

ژستد در شرایطی به استقلال پیوسته که استقلال برای جذب این بازیکن باید نام یکی از بازیکنان بزرگسالش – بازیکنان بالای 23 سال – را از فهرستش حذف کند.

طی چند وقت اخیر از احمد موسوی به عنوان بازیکنی نام برده شد که فرهاد مجیدی به او اعلام بی‌نیازی کرده منتهی استقلال بدون توافق با این بازیکن نمی‌تواند نام او را از فهرستش خارج کند و از طرف دیگر، موسوی هم در مصاحبه‌ای گفته که تمام تلاشش را خواهد کرد تا بتواند دوباره نظر مساعد فرهاد مجیدی را جلب کند.

سعید مهری هم که صحبتهایی درباره جدایی او از استقلال مطرح شده بود، جلوی ذوب آهن بازی کرد و گویا سرمربی آبی‌ها به او اعتقاد دارد.

از طرف دیگر امروز اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه به دلیل ترافیک خط حمله استقلال، شاید آرمان رمضانی و حتی امین قاسمی‌نژاد از استقلال جدا شوند که هنوز باشگاه استقلال به این اخبار واکنشی نشان نداده و البته برخی کانال‌های نزدیک به استقلال که جدایی قاسمی‌نژاد را شدیدا تکذیب کرده‌اند. حالا باید دید استقلال برای عقد قرارداد با ژستند، کدام بازیکنش را از فهرست خارج کرده است؟ البته کانال‌های هواداری استقلال مدعی شده‌اند که احمد موسوی برای جدایی از استقلال با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها