کد خبر : 69360

خبر رسمی درباره خرید جدید استقلال

خبر رسمی درباره خرید جدید استقلال

یک وب سایت لهستانی نوشت که رودی ژستد برای فتح آسیا به استقلال تهران پیوسته است.

به گزارش ورزش سه ، رودی ژستد بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو، چند روزی است که در تهران حضور دارد و همگان در انتظار اعلام رسمی خبر جذب این بازیکن هستند. مهاجم ۱۹۳ سانتی متری پانه تولیکوس یونان، پس از حضوری کوتاه مدت در این تیم، راهی ایران شده تا لباس استقلال را بر تن کند.

در همین رابطه، یک وب سایت لهستانی با تیتر "رودی ژستد و انتقالی شگفت انگیز؛ مهاجم برای فتح آسیا به راه افتاد" نوشت: رودی ژستد با باشگاه استقلال ایران قرارداد امضا کرد. ملی پوش سابق جوانان فرانسه و تیم ملی بزرگسالان بنین زمانی بازیکنی کاملاً آینده دار به حساب می آمد و حتی مفتخر به بازی در سطح لیگ برتر برای استون ویلا و میدلزبورو شد.

رسانه transfery در ادامه نوشته است: در فصول اخیر، این بازیکن ۳۳ ساله به اندازه کافی خوب ظاهر نشد تا بتواند در یک باشگاه اروپایی موفق عمل کند. به همین دلیل ابتدا در ملبورن ویکتوری استرالیا و اخیراً در پانه تولیکوس یونان بازی کرد. این مهاجم نوک اما پس از تنها دو ماه و پس از به ثمر رساندن یک گل در سه بازی سوپرلیگ یونان، تصمیم گرفت رابطه خود با تیم پانه تولیکوس را زودتر از موعد پایان دهد تا پیشنهاد باشگاه استقلال ایران که از نظر مالی بهتر بود را بپذیرد.

در ادامه آمده است: انتقال رودی ژستد به تیم آسیایی در این زمان از فصل امکان پذیر بود، زیرا پنجره نقل و انتقالات تابستانی ایران در آستانه پایان است و در تاریخ ۷ نوامبر بسته می شود. این فوتبالیست باتجربه تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ با تیم جدیدش همکاری می کند و پس از جدایی شیخ دیاباته و پیوستن او به الغرافه، وظیفه پر کردن جای خالی این بازیکن را بر عهده خواهد داشت.

در پایان این گزارش با اشاره به حضور آبی پوشان در رقابت های ACL آمده است: استقلال فصل را با دو برد در لیگ برتر ایران آغاز کرد. از طرفی در فصل قبلی این تیم در جایگاه سوم قرار گرفت تا بتواند در مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها