کد خبر : 69250

جانشین دیاباته در استقلال بوی قهرمانی می دهد

جانشین دیاباته در استقلال بوی قهرمانی می دهد

کوین یامگا با سری شکسته گل خوب و هنرمندانه‌ای برای استقلال زد.

به گزارش فوتبالی ، یک چرخش خوب و یک ضربه دقیق از کوین یامگا در میان بی تفاوتی مدافعان ذوب‌آهن کافی بود تا استقلال به‌عنوان تیم برنده به رختکن برود.

فرهاد مجیدی که حالا نشان داده چند خرید خوب برای استقلال انجام داده است از یامگا در نقشی تهاجمی تر از آنچه در تیم های قبلی اش بازی کرده بود، استفاده کرد.

در نیمه دوم وقتی سعید مهری جانشین ارسلان‌مطهری شد، یامگا تبدیل به تک مهاجم استقلال شده بود و دیگر وینگر راست نبود.

فرهاد در ابتدای بازی ارسلان مطهری را به عنوان مهاجم نوک وارد میدان کرد و پشت سر او کوین یامگا و امیر حسین حسین زاده پدیده بازی اول را قرار داد.

یامگا بعد از گلی که زد با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد و در نیمه دوم عملاً تبدیل به تک مهاجم استقلال شد.

او حالا می تواند یک مهاجم فرانسوی دیگر به نام رودی ژستد را هم در کنار خود ببیند تا خط حمله فرانسوی استقلال بلای جان مدافعان حریف شود.

مجیدی که قبلاً برای استقلال بودروف را خریده و البته خرید خوبی انجام نداده بود اینبار با جذب کوین یامگا نشان داد که اگر باز هم بتواند از این بازیکنان خوب خارجی بخرد استقلال امسال بوی قهرمانی می‌دهد.

البته هنوز تیم او ایرادات زیادی دارد و قضاوت در مورد تیم فرهاد کمی زود است اما به هرحال نشانه هایی از امیدواری در دو بازی اول دیده شد. به خصوص بازیکنان جدید استقلال نشان دادند که از انگیزه های زیادی برای درخشش در این تیم برخوردارند.

در استقلال امثال جعفر سلمانی، امیر حسین حسین زاده و کوین یامگا ثابت کردند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و حداقل این که به آینده آنها و آینده استقلال می توان امیدوار بود.

شاید اگر بازیکنان استقلال کمی هماهنگ تر بودند و بازیکنان جدید زودتر در ترکیب تیم قرار می‌گرفتند، مقابل الهلال می‌توانستند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند اما حالا هدف اول مجیدی قهرمانی در لیگ است و در این راه به خارجی ها و البته بازیکنان جوان و آینده داری مثل امیر حسین حسین زاده امید زیادی بسته است.

بازیکنانی که باید هرچه سریعتر در ترکیب استقلال جا بیفتند و نشان بدهند که توانایی بازی و درخشش در این تیم بزرگ و پرطرفدار را دارند.

در بازی با ذوب آهن کوین یامگا به خوبی جای خالی شیخ دیاباته را در استقلال پر کرد و با زدن دو گل حتی می‌توان گفت بهتر از دیاباته ای بود که در لیگ بیستم دیدیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها