کد خبر : 69186

مدافع تازه وارد پرسپولیس از لیست خط خورد، فعلاً حق تمرین هم ندارد

مدافع تازه وارد پرسپولیس از لیست خط خورد، فعلاً حق تمرین هم ندارد

خبرگزاری تسنیم خبر داده علیرضا ابراهیمی مدافع میانی بلندقامتی که از گل‌گهر به پرسپولیس آمده هنوز نتوانسته در این تیم به میدان برود و یحیی گل‌محمدی ترجیح داده از نفرات دیگری به عنوان دو زوج دفاع میانی استفاده کند.

به گزارش ایران ورزشی، در این خبر آمده ابراهیمی از موقعیتی که در پرسپولیس دارد چندان راضی نیست و انتظار دارد در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ظاهراً این بازیکن بابت نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراحت است و این ناراحتی را در تمرین روز پنجشنبه نشان داده است. همین موضوع باعث شده او از لیست تیمش برای بازی با فولاد خوزستان خط بخورد.

 ابراهیمی انتظار دارد که یحیی گل‌محمدی به او فرصت بدهد اما واقعیت اینکه توقع او چندان منطقی نیست. پرسپولیس با رفتن کنعانی‌زادگان، این مدافع کرمانی و علی نعمتی را جذب کرد تا بکاپ مناسبی برای مرکز خط دفاع داشته باشد.

معمولاً تیم‌هایی که با دو مدافع مرکزی بازی می‌کنند دو مدافع هم برای بکاپ این پست در اختیار می‌گیرند و معمولاً از آنجا که در این پست مصدومیت و محرومیت زیاد است به هر چهار بازیکن بازی می‌رسد.

با این حال ابراهیمی می‌دانست با وجود جدایی کنعانی‌زادگان، کادر فنی به زوج سیدجلال - فرجی اعتماد خواهد کرد و فصل را با آنها شروع می‌کند. هر چند فرجی هم زمستان سال گذشته در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس آمد و بیشتر کنار کنعانی‌زادگان بازی کرده بود تا سیدجلال اما کادر فنی  پرسپولیس در دو بازی آسیایی مقابل استقلال تاجیکستان و الهلال از این زوج استفاده کرد که انتخاب معقول و نرمالی بود.

 این مسأله‌ای بود که علیرضا ابراهیمی در زمان انتخاب پرسپولیس حتماً به آن اشراف داشت  و می‌دانست کجا آمده پس حالا نباید اعتراض کند و اعتراضش – اگر واقعاً اینطور بوده – منطقی نیست.

البته شاید بعد از بازی با الهلال  و شکست سه گله پرسپولیس که فرشاد فرجی مثل بقیه بازیکنان تیمش نمایش خوبی نداشت ابراهیمی به این نتیجه رسیده که  باید فیکس بازی کند و به او فرصت بدهند اما واقعیت اینکه آن بازی نمی‌تواند ملاک مناسبی برای قضاوت باشد ضمن اینکه در ترکیب میانه خط دفاع جابه‌جایی بی‌دلیل ریسک زیادی دارد. با این حال ابراهیمی باید منتظر بماند چراکه با توجه به شرایط سن و سال سیدجلال به او و علی نعمتی حتماً بازی خواهد رسید و اینها فقط باید صبر کنند.

با وجود اینکه برخی منابع خبری خبر دادند ابراهیمی  در تمرین دیروز اصلاً حضور نداشته خبرگزاری مهر در این باره نوشت: «اواخر تمرین صبح امروز (یکشنبه) سرخ‌پوشان، علیرضا ابراهیمی وقتی دید بار دیگر جایی در تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس ندارد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که با واکنش تند سرمربی تیم روبه‌رو شد. یحیی گل‌محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سؤال نپرسد بلکه حق ندارد فعلاً با این تیم تمرین کند. همین موضوع باعث شد تا ابراهیمی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرده و منتظر تصمیم باشگاه در قبال اعتراضش باشد.»

در ادامه این گزارش کوتاه آمده: «یحیی درباره نیمکت‌نشینی بازیکنان تیم اعلام کرده است هیچ‌کس حق صحبت درباره این موضوع را ندارد و تلاش تمام آنها را زیر نظر دارد. گل‌محمدی فعلاً تصمیم به بخشش ابراهیمی ندارد و تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم او در بازی با نساجی مازندران گرفته است.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها