کد خبر : 69178

به این استقلال نمی بازیم!

به این استقلال نمی بازیم!

بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و ذوب آهن گفت: شرایط تاکتیکی تیم‌های مهدی تارتار به گونه‌ای است که بعید می‌دانم استقلال بتواند در هفته دوم برنده زمین را ترک کند.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال تهران پس از پیروزی مقابل هوادار در هفته اول لیگ برتر بیست و یکم باید در اصفهان و در زمین فولاد شهر به مصاف ذوب آهن برود. ابراهیم تقی پور که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال را دارد در گفتگو با خبر ورزشی، پیرامون شرایط بازی استقلال در اصفهان حرف زد.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

قطعا بازی قشنگی نخواهد بود چون تیم‌های مهدی تارتار اغلب تدافعی بازی می‌کنند و گل زدن به این تیم‌ها سخت است. البته قطعاً مسابقه سفت و سختی را از دو تیم شاهد خواهیم بود.

چطور؟

برای اینکه هر دو تیم دیدار هفته اول را برده اند و قطعاً نمی‌خواهند این روند را از دست بدهند و به دروازه هم حمله می‌کنند. ولی سبک تیم‌های مهدی تارتار به گونه‌ای است که با بستن کمربند میانی و تقویت خط دفاع، فاصله هافبک‌ها با مدافعان کم می‌شود و این، کار را برای تیم مقابل سخت می‌کند.

استقلال مقابل هوادار توانست با کسب سه امتیاز هوادارانش را راضی کند؟

استقلال جلوی هوادار فقط سه امتیاز را گرفت. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هواداران میلیونی باید بهتر از این‌ها بازی کنند. برد با دو یا سه گل چیزی است که از استقلال انتظار می‌رود. البته بازی اول بود و خیلی نمی‌توان از این نظر استقلال را تحت فشار گذاشت. اما تیم باید پیشرفت کند.

از ذوب آهن فصل جدید چقدر شناخت دارید؟

این تیم در همه بخش‌های باشگاهش دچار تغییرات گسترده شده ولی به هر حال از شرایط میزبانی استفاده خواهد کرد.

می‌دانید که استقلال ۵ سال است در اصفهان نتوانسته ذوب‌آهن را شکست بدهد؟

فوتبال با این قبیل رکوردها کاری ندارد و شاید استقلال در بازی با ذوب آهن این تیم را شکست بدهد. ولی با شناختی که از ذوب‌آهن و سیستم دفاعی اش دارم و چیزی که از استقلال در این یکی دو بازی آخر مقابل الهلال و هوادار دیدیم بعید است بتواند ذوب‌آهن را شکست بدهد.

شرایط بازی در فولادشهر برای تیم‌های مهمان چطور است؟

به دلیل ارتفاع بالای ورزشگاه فولادشهر، شرایط آب و هوایی اش برای تیم‌های مهمان سخت است اما این موضوع بعد از ۲۰ دقیقه اول عادی می‌شود و من فکر می‌کنم استقلال باید به شدت مراقب در دقایق ابتدایی بازی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها