کد خبر : 69114

پرسپولیس سریع «جمع و جور» کرد و برگشت!

پرسپولیس سریع «جمع و جور» کرد و برگشت!

پرسپولیس در شرایطی اولین بازی خود در لیگ بیست و یکم را برابر فولاد به میدان رفت که فضای اطراف این تیم در روزهای گذشته تحت تاثیر شکست برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود.

آنچه بیش از همه در روزهای پس از شکست از الهلال هواداران را نگران کرده بود نوع بازی پرسپولیس برابر الهلال بود که اکثر بازیکنان تیم بسیار پایین تر از حد انتظار خود ظاهر شدند.

در روزهای گذشته نیز اخبار بیرون آمده از تمرینان پرسپولیس حاکی از این بود که تمرینات تحت تاثیر شکست در لیگ قهرمانان آسیا در فضایی سنگین و بدور از نشاط همیشگی برگزار شده است. اما پرسپولیس در اولین بازی لیگ نشان داد که توانسته خیلی زود خودش را جمع و جور کرده و همان تیم خطرناکی شود که هواداران انتظار دارند.

پرسپولیس توانست با 3 گل فولاد را شکست دهد که دو گل آن توسط رضا اسدی و حامد پاکدل دو بازیکن تازه وارد این تیم به ثمر رساند و سومین گل را هم عیسی آل کثیر وارد دروازه فولاد کرد.

فشار فولاد پس از این عقب افتادگی زیاد شد و فرجی روی شیمبا در محوطه خطا کرد و خود شیمبا از روی نقطه پنالتی گل زد و اختلاف به حداقل رسید؛ اما در حالی که فولاد به برگشتن به بازی امیدوار بود حرکت ترکیبی سرخ‌ها آل کثیر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم جنوبی نیز در افتتاحیه گل زد تا تیر خلاص را به فولاد زده باشد. فولادی‌ها پس از حدود دوسال در ورزشگاه خانگی خود بازنده شدند و مدافع عنوان قهرمانی با این برد پرگل برای دیگر مدعیان خط و نشان کشید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها