کد خبر : 69110

پرسپولیس 10 بازی هم ببازد ایراد ندارد

پرسپولیس 10 بازی هم ببازد ایراد ندارد

پیشکسوت تیم های فولاد و پرسپولیس گفت: باعث تاسف است که تیم‌های آسیایی کشورمان در شرایطی به فصل جدید آمده اند که نسبت به فصل قبل به جای تقویت، ضعیف شده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، در آستانه اولین دیدار تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بیست و یکم مقابل فولاد خوزستان با یکی از بازیکنان قدیمی که سابقه حضور در هر دو تیم را داشته صحبت کردیم. بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط دو تیم پرسپولیس و فولاد که در اولین هفته لیگ برتر به مصاف هم می‌روند حرف زد.

شرایط تیمهای پرسپولیس و فولاد برای اولین هفته مسابقات لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه فوتبال ایران به شکلی شده که باشگاه‌ها به دلیل مشکلات مالی بهترین نفرات شان را از دست میدهند ولی نمی‌توانند حتی بازیکنانی در حد نصف آنها جذب کنند. همین تیم الهلال که سه گل به پرسپولیس و دو گل به استقلال زد طی سه چهار سال گذشته یکی از ضعیف ترین الهلال های دهه های اخیر بود اما دیدیم که چطور در فصل نقل و انتقالات سراغ بازیکنان اروپایی و شاخص رفت و توانست نقاط ضعفش را برطرف کند. ولی پرسپولیس بهترین نفراتش را از دست داد و با یک یارگیری ضعیف نصف آنها را هم جذب نکرد.

تغییرات فولاد را هم به همین شکل می‌بینید؟

بله فولاد هم چند بازیکن خوب فصل قبلش را از دست داد ولی یارگیری خوبی نداشت. از این مدل تیم ها زیاد هستند. یکی دیگر  از این قبیل تیم ها که جابجایی های ضعیف داشتند استقلال و دیگری تراکتور بود که در نیمه اول بازی مقابل گل گهر چهار گل از حریفش عقب افتاد! جالب است که تیم‌های پرسپولیس و فولاد نمایندگان ایران در مسابقات آسیایی هم هستند و مشخص نیست با این مدل یارگیری در آسیا چه کار می‌کنند!

شرایط فولاد را با حضور سرمربی جدیدش چه طور می‌بینید؟

عبدالله ویسی پس از چند سال دوباره به خوزستان برگشته و قطعاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت دارد. از طرفی یحیی گل محمدی هم به دنبال جبران شکست اخیر مقابل الهلال است که البته من روی آن حرف دارم.

چه حرفی؟

پس از شکست به الهلال طوری به یحیی گل محمدی حمله نشد که گویی دنیا به آخر رسیده است. یعنی تیمی که پنج سال قهرمان متوالی لیگ برتر بوده و در سه سال دو بار به فینال آسیا رسیده حق ندارد یک بازی را ببازد؟ اصلا پرسپولیس در ۱۰ مسابقه شکست بخورد، چه اشکالی دارد؟ متاسفانه جو بدی علیه پرسپولیس به راه افتاده و بی دلیل این تیم و سرمربی اش را تحت فشار گذاشتند.

نتیجه مصاف این دو تیم را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

به اعتقاد من هر دو تیم با توجه به تغییرات نفری که داشتند در شرایط یکسانی هستند و امیدوارم که بازی زیبایی را از دو تیم شاهد باشیم. من معتقدم هر تیمی در این دیدار باهوش‌تر عمل کند نتیجه لازم را می‌گیرد البته به نظر می‌رسد که این بازی با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد.

غیبت تماشاگران در فصل جدید در حالی که خیلی از کشورهای همسایه مسابقات شان با تماشاگر برگزار می‌شود چه تاثیری روی این بازی می‌گذارد؟

این مسائل به وزارت بهداشت و نهادهای ذیربط بستگی دارد. آنها می‌تواند تصمیم بگیرند ولی من معتقدم می‌توانستیم با حضور ۱۰ درصدی تماشاگران این روند را کم‌کم افزایش بدهیم چون حضور تماشاگران لیگ مان را جذاب تر می‌کند. امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت تمام شود و پس از دوسال دوباره لیگ مان با تماشاگر انجام شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها