کد خبر : 68987

ماموریت ویژه یحیی

ماموریت ویژه یحیی

سرمربی پرسپولیس در روزهای مانده به شروع لیگ برتر یک ماموریت مهم دارد.

به گزارش فوتبالی، یحیی بعد از شکست سنگین تیمش به الهلال و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، حالا و در شرایطی که تیمش، عصر جمعه اولین بازی‌اش در رقابتهای این فصل لیگ برتر را انجام خواهد داد، باید شاگردانش را به لحاظ روحی روانی برای این بازی و آغاز پروژه دفاع از عنوان قهرمانی آماده کند. 

گل‌محمدی، فصل قبل هم این شرایط را تجربه کرد و دوست ندارد اتفاقاتی که بعد از شکست تیمش به اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، امسال هم تکرار شود.

پرسپولیسی ها فصل گذشته و پس از شکست مقابل اولسان هیوندای و در بازگشت به لیگ، مقابل نساجی، ذوب آهن، سپاهان و استقلال متوقف شدند و نهایتا توانست فولاد را 1-2 شکست دهد و قطعا یحیی گل‌محمدی و همکارانش دوست ندارند که تبعات حذف از لیگ قهرمانان آسیا، در هفته‌های ابتدایی لیگ دامن مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها را بگیرد.

پرسپولیس در اولین بازی‌اش در لیگ بیست و یکم، در اهواز به مصاف فولاد خواهد رفت و حالا باید دید شاگردان یحیی در اولین بازی‌شان در فصل جدید، می‌توانند اتفاقات شکست به الهلال را فراموش کنند یا اینکه آثار آن بازی تلخ برای قرمزها، کماکان در نمایش پرسپولیسی‌ها دیده خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها