کد خبر : 68895

چطور شد که عابدزاده راهی الهلال نشد؟

چطور شد که عابدزاده راهی الهلال نشد؟

احمدرضا عابدزاده دروازه بان افسانه‌ای فوتبال ایران سال‌ها در تیم‌های ملی و استقلال و پرسپولیس حضور داشت و افتخارات زیادی را برای فوتبال ایران به ارمغان آورد.

به گزارش خبرورزشی  ، احمدرضا با تیم ملی قهرمان بازیهای آسیایی پکن شد و همچنین با این تیم در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه حضور داشت. او به همراه استقلال تهران قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و با پرسپولیس نیز دو عنوان سومی را به دست آورد.

جالب است بدانید درخشش فوق العاده احمدرضا عابدزاده در جام باشگاه های آسیا و همچنین بازی های مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ باعث شد که او چند پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های اروپایی و آسیایی دریافت کند.

عابدزاده: به خاطر طرفداران پرسپولیس جواب منفی دادم

احمدرضا ملقب به عقاب آسیا از سوی الهلال عربستان نیز پیشنهادی به ارزش یک میلیون دلار دریافت کرد رقمی که در آن زمان بسیار وسوسه انگیز و و سرسام آور بود.

ماجرا از این قرار بود که باشگاه الهلال عربستان با اعزام نماینده‌ای به کنسولگری این کشور در تهران گفتگوهای مقدماتی را با احمدرضا عابدزاده آغاز کرد تا در صورت امکان دروازه‌بان تیم ملی ایران را با پیشنهاد یک میلیون دلاری اغوا کند اما مرد اول دروازه فوتبال ایران به الهلال جواب رد داد و قید یک میلیون دلار را زد.

احمدرضا دلیل این کار را تعصب به پرسپولیس و هواداران محبوبش عنوان کرد و حاضر نشد پرسپولیس را ترک کند و راهی عربستان شود.

این عکس هم مربوط به همان زمان است که اکثر رسانه های ورزشی خبر پیشنهاد یک میلیون دلاری الهلال را به عابدزاده منتشر کردند و نوشتند عقاب آسیا به نماینده فوتبال عربستان پاسخ منفی داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها