کد خبر : 68801

عارف نه ، احمد در لیست خروج استقلال

عارف نه ، احمد در لیست خروج استقلال

بعد از اینکه فرهاد مجیدی صراحتاً از جذب دو تا سه بازیکن خارجی جدید در استقلال پرده برداشت و اعلام کرد که در روز‌های آتی بازیکنان مورد نظر به خدمت گرفته خواهند شد، تصور بر این بود که بازیکنانی مانند عارف غلامی که با مصدومیت بلند مدت مواجه است، در لیست قرار نمی‌گیرند تا جا برای جذب بازیکن باز شود.

به گزارش ایران ورزشی، نام سعید مهری نیز به عنوان یکی از گزینه‌های خروج از لیست استقلال زمزمه می‌شد اما سرمربی استقلال در اقدامی غیرمنتظره نام احمد موسوی را در فهرست خروج قرار داد.

موسوی در شرایطی با این تصمیم مواجه شده که فصل بیستم عملکرد رو به رشدی داشت و تصور می‌شد در فصل جدید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و دقایق حضورش در ترکیب اصلی استقلال فزونی بگیرد. موسوی فصل پیش ۱۰۷۱ دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفت. او در ۱۹ بازی حضور داشت و در ۶ بازی فیکس بود. مدافع-هافبک راست استقلال یک بار هم موفق به گلزنی برای استقلال شد و با اینکه به لحاظ آماری عقب‌تر از هم‌پست خودش وریا غفوری بود اما در زمره بازیکنانی بود که توانست عملکرد قابل دفاعی را از خود بجا بگذارد. احتمال جذب مدافع راست خارجی از چند روز قبل در استقلال شنیده می‌شد اما هیچ‌کس باور نمی‌کرد که نام احمد موسوی در لیست خروج قرار بگیرد.

موسوی می‌توانست با دستمزدی معقول‌تر گزینه مناسبی برای سال‌های آتی استقلال باشد اما ظاهراً فرهاد مجیدی تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن نداشت تا این بازیکن در شرایطی که زمان آن‌چنانی تا شروع لیگ باقی نمانده در فکر انتخاب تیم جدید باشد.

نتیجه تصمیمی که سرمربی استقلال اتخاذ کرده به زودی مشخص نخواهد شد و زمان قابل توجهی لازم است تا درباره این تصمیم نظر قطعی داد. البته بعید است که لااقل در این فصل استقلال با وجود برخورداری از وریا غفوری در پست مدافع-هافبک راست با مشکل آن‌چنانی مواجه شود، چون وریا در لیگ بیستم ۱۸۷۰ دقیقه برای استقلال بازی کرد و ۶ گل هم زد و همواره از بهترین بازیکنان تیمش بود. شاید مجیدی به این نتیجه رسیده که وریا همچنان می‌تواند در جناح راست استقلال بدرخشد و احتمالاً با جذب یک بازیکن خارجی-شاید از لحاظ فنی بهتر از موسوی-شرایط تازه‌ای را برای این پست ایجاد کند .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها