کد خبر : 68767

واکاوی شایعه عجیب جدایی وریا غفوری از استقلال

واکاوی شایعه عجیب جدایی وریا غفوری از استقلال

در حالی که صحبت از جابه‌جایی‌هایی در لیست استقلال به میان آمده اما برخی شایعات موضوع حذف و اضافه‌های احتمالی در آینده را به چالش کشیده‌اند. شایعه عجیب این است که برخی مدعی شده‌اند که وریا غفوری قرار است از لیست استقلال کنار گذاشته شود!

به گزارش ایران ورزشی، خبری که نه فرهاد مجیدی آن را تأیید می‌کند و نه مدیرعامل باشگاه استقلال! شایعه‌سازان دلیل کنار گذاشتن وریا غفوری را برخی مسائل فرعی می‌دانند که اصلاً با عقل جور درنمی‌آید و بعید است که حتی این موضوع به ذهن فرهاد مجیدی نیز رسیده باشد.

انتشار این خبر روز گذشته تا حدی ذهن هواداران استقلال را در فضای مجازی به هم ریخت اما حتی اگر مجیدی قصد داشته باشد در پست دفاع راست، بازیکن خارجی به خدمت بگیرد، بسیار بعید است که استقلال پولش را هزینه جذب بازیکن در پستی کند که درآن دو بازیکن دارد، باز هم این ماجرا ارتباطی به کنار گذاشتن وریا غفوری نخواهد داشت و این بازیکن که اکنون جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات نیز به شمار می‌رود و فصل پیش نیز یکی از بهترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد، بدون شک در استقلال باقی خواهد ماند.

ظاهراً برخی برای برهم زدن آرامش استقلال در تلاشند هرشایعه‌ای را نشر دهند و این بار دست گذاشته‌اند روی وریا غفوری تا میان او و مربیان و مدیریت شکاف ایجاد کنند. این ماجرا در حقیقت اولین جرقه حاشیه‌سازی‌های جدید در باشگاه استقلال محسوب می‌شود که نباید توجه آن‌چنانی به آن داشت و در حذف و اضافه‌های احتمالی آتی به طور قطع نام وریا غفوری در میان نخواهد بود و کاپیتان استقلال همچنان به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها