کد خبر : 68734

تاثیر مستقیم کلاس‌ بندی بر صدور ابلاغ و پرداخت حقوق فرهنگیان

تاثیر مستقیم کلاس‌ بندی بر صدور ابلاغ و پرداخت حقوق فرهنگیان

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش گفت: استقرار سامانه «سیدا» روند ساماندهی منابع انسانی را منظم تر از گذشته خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سعید عسگری؛ طی نشست مجازی معاونان وزیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و رؤسای ادارات آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در ساختمان شهیدرجایی برگزار شد، به تشریح فعالیت های صورت گرفته درخصوص «بازگشایی مدارس»، «آغاز سال جدید تحصیلی» و «از سرگیری آموزش های حضوری» پرداخت و افزود: در سال تحصیلی جدید موفق به تولید سامانه جدید «سیدا» شدیم؛ اگرچه این سامانه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع مدارس ایجاد شد ولی معتقدم که «سیدا»، سامانه ارزشمندی برای کنترل گزارش گیری و اصلاح روند کارهایی است که در موضوع ساماندهی نیروی انسانی، کلاس بندی و پرداخت حقوق خواهد بود و نظم بیشتری را به امور آموزش و پرورش خواهد داد.

وی افزود: تلاش کنیم «سامانه سیدا» با قوّت کار خود را آغاز کند. این سامانه کمک خواهد کرد به هر نوع اطلاعاتی که نیاز داشته باشیم به روز و در سریع ترین زمان دست پیدا کنیم و گزارش دهی کاملی برای مراجع بالادستی داشته باشیم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزات آموزش و پرورش ادامه داد: مهم ترین موضوع در ایجاد سامانه یکپارچه، موضوع کلاس بندی بود که با قوّت پیش رفت و قبل از رونمایی از نسخه جدید شاد به خوبی انجام گرفت چرا که موضوع کلاس‌بندی تأثیر مستقیمی بر صدور ابلاغ و پرداخت حقوق همکاران داشت لذا از مدیران کل و رؤسای مناطق تقاضا می‌کنم در یکی دو روز آینده که باید لیست حقوق را به خزانه ارسال کنیم؛ کلاس بندی به صورت کامل انجام پذیرد.

عسگری تصریح کرد: در طی سه هفته اول مهر بسیاری از مشکلات سامانه سیدا حل شده است و اگر هم همکاران با مشکلی روبرو شدند موضوع را به گروه فناوری و طرح و برنامه انعکاس دهند تا در چند روز آینده مرتفع شود مطمئناً تا آذرماه نتایج خوبی از سامانه دریافت خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی گفت: پرداخت حقوق مهرماه اولویت اول معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع است. لذا مدیران مناطق دقت داشته باشند که حقوق هیچ همکار شاغلی قطع نشده باشد و هیچ ابلاغی در سطح منطقه باقی نماند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها