کد خبر : 68694

دلخوری کادرفنی پرسپولیس از دراگان اسکوچیچ علنی شد

دلخوری کادرفنی پرسپولیس از دراگان اسکوچیچ علنی شد

قبل‌تر یحیی و مطهری در مصاحبه‌هایشان تأکید کرده بودند که با فدراسیون فوتبال و تیم ملی همه گونه تعامل خواهند داشت و حتی گل‌محمدی تأکید کرده بود اینکه می‌گویند کریم باقری و مهرداد خانبان را به تیم ملی نمی‌دهیم تا گروکشی کنیم اصلاً درست نیست چون در پرسپولیس هیچ وقت دنبال گروکشی نبوده‌ایم.

به گزارش ایران ورزشی، البته هم یحیی هم دستیارش در مصاحبه‌های خود تأکید داشتند که وقتی با تیم ملی همکاری می‌کنند و تعامل دارند، انتظار می‌رود این تعامل دوطرفه باشد و تیم ملی و اسکوچیچ هم هوای پرسپولیس را داشته باشند اما این اتفاق نیفتاد و اسکوچیچ  به درخواست یحیی جواب منفی داد تا ارتباط پرسپولیس و تیم ملی متأثر از اتفاقات اخیر دچار تنش و حاشیه شود.

ماجرا از این قرار است که بعد از بازی تیم ملی مقابل امارات یحیی از اسکوچیچ می‌خواهد برای یک نیمه از بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل سپاهان، به مهدی ترابی و میلاد سرلک اجازه دهد که در اختیار پرسپولیس باشند اما اسکوچیچ می‌گوید تیم ملی بازی مهمی مقابل کره جنوبی دارد و با این درخواست مخالفت می‌کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که پرسپولیس برای گرفتن موقتی دو بازیکنش از تیم ملی هم با فدراسیون مکاتبه رسمی کرده هم افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم با دبیر فدراسیون صحبت کرده هم کریم باقری عضو مشترک کادر فنی پرسپولیس و تیم ملی شخصاً از دراگان اسکوچیچ خواسته که این دو بازیکن را برای بازی سپاهان به اردوی پرسپولیس برگردانند که سرمربی تیم ملی همه ارکان پرسپولیس را سنگ روی یخ کرده است.

دیروز مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس با انجام مصاحبه‌ای این مسأله را باز کرد و از اینکه تعامل بین باشگاهش و تیم ملی یکطرفه بوده و اسکوچیچ  به آنها جواب منفی داده گلایه داشت. در عین حال مشخص است که یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی یا مدیران رده بالای باشگاه عمداً در این باره مصاحبه نکرده‌اند تا تنش بین طرفین زیاد نشود و حرف‌ها و گلایه‌هایشان را از زبان مدیر رسانه‌ای تیم مطرح کرده‌اند اما واقعیت این است که از این پس ارتباط بین پرسپولیس و تیم ملی متأثر از این اتفاق خواهد بود.

در عین حال در فضای هواداری و مجازی  این اتفاق با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شده است. برخی از هواداران متعصب پرسپولیس می‌گویند وقتی تیم ملی از ترابی و سرلک استفاده نمی‌کند چه اتفاقی می‌افتاد اگر آنها را به صورت موقت در اختیار پرسپولیس قرار می‌داد؟ این عده می‌گویند وقتی پرسپولیس با در اختیار قرار دادن دو مربی‌اش به صورت موقت به تیم ملی موافقت کرده و همه جوره همکاری می‌کند چرا تیم ملی برای یک بازی مهم و ملی به پرسپولیس کمک نمی‌کند؟ بعضی هم پا را فراتر  گذاشته‌اند و گفته‌اند بهتر است از این به بعد پرسپولیس به تیم ملی نه بازیکن بدهد نه مربی چون همه جوره ضرر خواهد کرد.

البته گروهی هم معتقدند خواسته یحیی و کادر فنی پرسپولیس منطقی نیست چرا که الهلال هم شش بازیکنش را در اختیار تیم ملی عربستان گذاشته و ژاردیم از هروه رنار نخواسته که مثلاً برای بازی تدارکاتی دیشب با التعاون آنها را به صورت موقت به تیم باشگاهی‌شان پس بدهد و شرایط برای دو تیم مساوی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها