کد خبر : 68683

استقلال در بازی دوستانه مساوی کرد

استقلال در بازی دوستانه مساوی کرد

دو تیم استقلال و پیکان در بازی دوستانه به نتیجه 2 بر 2 رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، استقلال در دومین بازی تدارکاتی خود امروز در زمین پیکان شهر به مصاف پیکان رفت تا آبی ها در آستانه شروع لیگ به هماهنگی بیشتری برسند.

استقلال در نیمه اول با ترکیب سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، عارف آقاسی، سبحان خاقانی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، بابک مرادی، آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد و ارسلان مطهری به زمین رفت.

در این نیمه از بازی ابتدا پیکان در دقیقه 30 از سوی علی کوشکی به گل رسید اما استقلالی ها در دقیقه 43 با یک شوت زمینی از سوی ارسلان مطهری گل مساوی را وارد دروازه حریف کردند.

در نیمه دوم استقلال با ترکیب متفاوتی وارد زمین شد، جایی که مجیدی تصمیم گرفت رشید مظاهری، وریا غفوری، فردین رابط و آرمان رمضانی را به جای حسین حسینی، بابک مرادی، ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد به زمین بفرستد.

در این نیمه بازهم این پیکان بود که به گل رسید، در دقیقه 70 اشتباهات مدافعان استقلال فرصت خوبی را برای فلاح ایجاد کرد تا او گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

اما بعد از آن استقلالی ها دوباره بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 77 آرمان رمضانی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، سانتر احمد موسوی را با ضربه سر وارد دروازه پیکان کرد تا بازی در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها