کد خبر : 68682

سرپرست پرسپولیس: به وعده ام عمل کردم

سرپرست پرسپولیس: به وعده ام عمل کردم

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس کپشنی کوتاه در خصوص تمدید با یحیی گل‌محمدی در اینستاگرامش نوشت.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس آخرین بازی دوستانه خود پیش از اعزام به عربستان را روز گذشته مقابل سپاهان برگزار کرد، امروز هواداران پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال با خبری ناگهانی و ویژه مواجه شدند؛ تمدید قرارداد با سرمربی این تیم که دو قهرمانی متوالی و یک صعود به فینال آسیا را رقم زده است و امسال هم می‌تواند تیمش را در آسیا به مراحل بالاتر ببرد.

با اعلام باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که تا پایان این فصل قرارداد داشت، یک قرارداد دو ساله را امضا کرده تا تضمین جالب و حمایت همه جانبه‌ای از او پیش از دیدار حساس و سخت مقابل الهلال شده باشد.

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با انتشار تصویر تمدید قرارداد یحیی نوشت: ‌"‌مژده یک خبر مهم را داده بودم و به این وعده هم عمل کردم. تمدید قرارداد دوساله با یحیی گل‌محمدی، مبارک شما هواداران. می‌دانم از این خبر، شاد و خوشحال هستید. بدون شک تمدید قرارداد آقای گل‌محمدی که موفق‌ترین مربی ایرانی به شمار می‌رود، برای پرسپولیس خیر و برکت به همراه خواهد داشت. امیدوارم قبل از اعزام تیم به عربستان بتوانیم با این اقدام، دل هواداران را شاد کنیم و به تیم‌مان انگیزه جدیدی بدهیم. به امید رقم خوردن بهترین نتایج و افتخارات با حضور یحیی گل‌محمدی عزیز"

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها