کد خبر : 68655

شایعه بازگشت نوراللهی به پرسپولیس چقدر جدی است / احمد نور و سرنوشت مشابه ترابی؟

شایعه بازگشت نوراللهی به پرسپولیس چقدر جدی است / احمد نور و سرنوشت مشابه ترابی؟

از جدایی احمد نوراللهی و پیوستنش به شباب الاهلی امارات حدود دو ماه می‌گذرد اما این بازیکن نتوانسته در تیم جدیدش جایگاه محکمی به دست بیاورد و مهم‌تر از آن نتوانسته هواداران الاهلی را راضی کند.

به گزارش ایران ورزشی ، احمد نوراللهی در تیم ملی اسکوچیچ یک بازیکن اصلی و مهم است اما در الاهلی هنوز بازیکن فیکس نیست. جالب اینکه از حدود 20 روز پیش شایعاتی درباره جدایی نوراللهی و اینکه شباب الاهلی از خرید او پشیمان شده به گوش رسید که در آن مقطع مهدی علی سرمربی الاهلی از هواداران تیمش خواست در مورد او و قایدی صبر کنند. صبری که شرایط را برای قایدی تغییر داد اما برای نوراللهی همه چیز خوب پیش نرفت.

اخیراً یک نظرسنجی از هواداران الاهلی صورت گرفته و این نظرسنجی رسانه‌های داخلی را به این نتیجه رسانده که نوراللهی در آستانه در خروجی از تیم اماراتی است. خبر این بود: سایت «فوتبال» امارات خبر داد که شباب الاهلی دبی می‌خواهد فدریکو کارتابیا هافبک آرژانتینی فصل گذشته خود را برگرداند و جانشین یکی از لژیونرهای کنونی‌اش کند. این رسانه بعد از اعلام این خبر از کاربرانش سؤال کرد که این بازیکن آرژانتینی جانشین کدام یک از 4 لژیونر کنونی شباب الاهلی می‌شود.

همه کاربران این رسانه اماراتی به اتفاق احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس که در این فصل به شباب الاهلی منتقل شد را گزینه اصلی برای خروج از تیم معرفی کردند. کاربران رسانه اماراتی معتقد بودند این بازیکن ایرانی در مدت کوتاه حضورش در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و گزینه اصلی خروج است.

حالا سؤال اینجاست که اگر شرایط اینگونه برای نوراللهی پیش برود آیا او هم  به وضعیت ترابی دچار می‌شود و بعد از نیم‌فصل ناموفق در العربی قطر یا شرایطی که وحید امیری بعد از یک فصل حضور در سوپرلیگ ترکیه داشت به پرسپولیس باز خواهد گشت؟

البته  باید در نظر گرفت که مدیران باشگاه الاهلی  چقدر به اینگونه نظرسنجی‌ها و نظرات هواداران خود در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان خارجی  و گرانقیمت خود  اهمیت می‌دهند  و اساساً نتایج این قبیل نظرسنجی‌ها را می‌توان جدی گرفت هر چند اگر هم اینگونه شود نوراللهی نیمه دوم دی ماه یا در بهمن ماه در نقل و انتقالات زمستانی می‌تواند به پرسپولیس برگردد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها