کد خبر : 68652

پیام مهم مدیرعامل استقلال حاوی اعلام شرط برای فرهاد مجیدی

پیام مهم مدیرعامل استقلال حاوی اعلام شرط برای فرهاد مجیدی

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی که اعلام کرده به فرهاد مجیدی اعتماد کامل دارد اما در عین حال صراحتاً گفته که استقلال باید در شش هفته اول خودش را مدعی قهرمانی نشان دهد.

به گزارش ایران ورزشی، آجورلو می‌گوید: «من به فرهاد مجیدی اعتماد دارم. قراردادش را تمدید کردم تا کادر فنی با آرامش کار کند و هیچ عاملی نتواند ما را به سمت حاشیه ببرد. این اتفاق نشان از اعتماد ما به کادر فنی بود. گابریل پین فرد محترم و با رزومه‌ای است. من باشگاه‌های زیادی مثل رم و یوونتوس را دیده‌ام. همگی آنها یک مکتب دارند. خوب است که ما از این فرصت استفاده کنیم تا فوتبال زیبا و دلچسبی را ارائه دهیم. تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. با همه توانم از مجیدی حمایت می‌کنم. شرط اول موفقیت باور داشتن است. من به کادرفنی و بازیکنان باور دارم.»

آجورلو در ادامه چنین گفته است: «من تاکنون خیلی صحبت نکرده‌ام چون برای حرف زدن نیامده‌ام و می‌خواهم تلاش کنم استقلال به حقش برسد. برای کار جدی و تلاش همه جانبه اینجا هستیم و باید به جای وعده و سخن، تلاش کنیم تا ثمره این تلاش مشخص شود. من ۱۰ روز است که به اینجا آمده‌ام.» آجورلو ادامه داد: «بنده مشکلات را می‌دانم. تمام جریمه‌های بازیکنان تیم را هم به مناسبت ماه ربیع می‌بخشیم. شرایط استقلال مناسب نیست. این باشگاه از من ۱۵ سال بزرگتر است و این شرایط اصلاً منصفانه نیست. تلاش می‌کنیم در آینده نه چندان دور بحث مالی نداشته باشیم و فقط بحث‌مان کیفیت فنی باشد.» مدیرعامل استقلال حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «من حواسم به بازیکنان و کادر فنی و مشکلات‌شان هست و آنها هم حواس‌شان به هواداران باشد. توقع دارم با هم بهترین نتایج سال‌های اخیر را کسب کنیم و بالاترین کیفیت را ارائه دهیم.»

 مجیدی: به قهرمانی امیدوارم اما پول و زمین تمرین نداریم!

صحبت‌های آجورلو از این نظر که خواسته استقلال تا هفته ششم مدعی قهرمانی شود با وضعیت کنونی این تیم در منافات است چون فرهاد مجیدی اعلام کرده تیمش همچنان با مشکلات مالی و زمین تمرین مواجه است. شنیدن صحبت‌های فرهاد مجیدی نشان از وجود برخی مشکلات در استقلال دارد که مدیرعامل باید به آن متوجه باشد. فرهاد نیز می‌گوید: «برای لیگ بیست و یکم تصمیم گرفته‌ایم تیم نسبتاً جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم ولی خودمان را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا ان‌شاءالله جذب شوند.» مجیدی در ادامه حرف‌هایش به همان مشکل همیشگی که گریبان استقلال را گرفته، اشاره دارد: «یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسائلی از این دست است. الان مسأله مالی دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند. مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.» بله، استقلال باید به سمت قهرمانی برود و مجیدی هم همین هدف را در ذهن دارد اما باید برای رسیدن به این مهم برنامه‌ای محکم و قابل اجرا داشت. استقلال به زمین تمرین نیاز دارد. استقلال به مدیرانی نیاز دارد که در پرداخت حقوق بازیکنان خلف وعده نکنند. سرمربی استقلال حتی از این موضوع هم پرده برداشته که برخی بازیکنان بدون دریافت پول مشغول تمرین هستند. آیا در این فضا می‌شود بازیکنان را همچنان ساکت نگه داشت؟!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها