کد خبر : 68650

طارمی، به زبان فوتبال + عکس

طارمی، به زبان فوتبال + عکس

طارمی پس از گل زیبایش با گرفتن پنالتی برای سردار بهترین تشکر را از او کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران بعد از اینکه به لطف VAR از شوک اخراج و موقعیت چسبیده به محوطه جریمه بیرون آمد خیلی زود از فرصت استفاده کرد و روی خلاقیت زوج خط حمله‌اش به گلی زیبا دست یافت.

طارمی در نقش یک پلی میکر ظاهر شد و با کنترل فوق العاده دو بار با سردار پاس‌کاری کرد و پاس چیپ آزمون را با ضربه‌ای آرام، دقیق و فکر شده به تور امارات چسباند.

طارمی اما برای تشکر از دوست چندین ساله‌اش در خط حمله تیم ملی از زبان فوتبال کمک گرفت و کاری کرد که آزمون هم بتواند نامش را جزو گل‌زنان بازی ثبت کند.

 

 

 

 

طارمی که استاد پنالتی گرفتن است پس از به هم ریختن مدافعان حریف در محوطه سرنگون شد و پس از اینکه داور نقطه پنالتی را نشان داد به طرف سردار رفت و با در آغوش گرفتن او اینگونه پنالتی را به او تقدیم کرد تا پاس گل بی نظیر سردار را جواب داده باشد.

اگر چه سردار مغلوب دروازه‌بان با تجربه امارات شد اما از نقش مکملش با مهدی نمی‌توان چشم پوشی کرد‌. سردار قول جبران داده و حالا آماده حساس ترین بازی گروه مقابل کره می‌شود. به جز همکاری عالی این زوج در به ثمر رسیدن گل، همدلی این دو نفر و دیگر اعضای تیم از صحنه‌های جذاب این مسابقه سخت بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها