کد خبر : 68555

ماجرای قرآن خواندن فرهاد مجیدی

ماجرای قرآن خواندن فرهاد مجیدی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جلسه شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور فرهاد مجیدی بسیار خوب و در فضای صمیمانه برگزار شد.

به گزارش تسنیم، محمد مومنی درباره جلسه شب گذشته اعضای هیئت مدیره استقلال که با حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه کسی دنبال «منم منم» گفتن نبود و همه «ما» بودیم. جلسه بسیار دوستانه و در فضای صمیمی برگزار شد، جلسه‌ای که سرمربی استقلال حضور داشت و هم اعضای هیئت مدیره صحبت‌هایش را شنیدند، هم او صحبت‌های ما را. احترام متقابلی بین یکدیگر بود.

وی افزود: نکته جالب شروع جلسه، تلاوت آیه‌های قرآن توسط فرهاد مجیدی بود. اصلا فکر نمی‌کردم او قرآن بخواند و با این کار اعضای هیئت مدیره را تحت تأثیر خودش قرار داد. او نه فقط یک آیه، بلکه چند آیه قرآنی را به صورت حفظ خواند. این مسئله باعث افتخار من است که روزی با او هم‌بازی بودم. مجیدی به ما درس بزرگی داد که نگاه‌های‌مان را نسبت به یکدیگر تغییر دهیم. از کار مجیدی تعجب کردم و فکر نمی‌کردم کسی مثل او با آن فیزیک و استایلی که دارد این‌گونه درس بزرگی بدهد و نشان دهد چقدر در رابطه با افراد اشتباه می‌کنیم. این کار مجیدی، مودت و دوستی بین هیئت مدیره و خودش را افزایش داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: جلسه با صحبت‌های پرویز مظلومی شروع شد و بیشتر اظهارات افراد حمایت از مجیدی بود. گزارشی که مدیرعامل باشگاه ارائه کرد، امیدوار کننده بود. برخی‌ها گفتند چرا در این مدت اتفاقی نیفتاده است اما در رابطه با زیر ساخت‌ها اتفاقات بسیار خوبی با جلساتی که مدیرعامل باشگاه برگزار کرده، افتاده است. مشکل زمین تمرین هم به زودی حل خواهد شد. بیشتر زمین‌ها زیر کشت رفته‌اند و مجیدی هم توجیه شد. قرار است از سه مجموعه صنایع دفاع، دستگردی و نفت تهرانسر یک مجموعه به عنوان محل برگزاری تمرینات انتخاب شود.

مومنی در خصوص وضعیت همکاری باشگاه استقلال با کارگزار فصل گذشته باشگاه یادآور شد: کارگزار فصل گذشته امسال نخواهد بود. به زودی گزارشی از سوی باشگاه ارائه می‌شود که جالب خواهد بود. کارگزار به تعهداتش عمل نکرده است و معاونت حقوقی باشگاه باید بیشتر روی این مسئله توجه کند. در این قرارداد، حق استقلال تضییع شده است. در قرارداد بین کارگزار و استقلال، کارگزار بیشتر از مبلغی که به استقلال داده سود کرده است. پای خیلی‌ها این وسط قرار دارد و سودهایی کرده‌اند که معاونت حقوقی باشگاه پیگیر آن است.

وی با اشاره به پایان کار باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای گفت: در این رابطه گزارشی داده شد و گفتند آماده است. دوستان در معاونت باشگاه از جمله آقای نصیری تلاش کردند تا کار سه ماهه در ۵ روز انجام شود تا مشکلی بابت باشگاه استقلال وجود نداشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها