کد خبر : 68528

اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال شرط گذاشت

اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال شرط گذاشت

شرکتی که قصد دارد همزمان اسپانسر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس شود، شرط مهمی برای عقد قرارداد با سرخابی ها دارد؛ این شرکت تبلیغات دور زمین بازی های خانگی سرخابی ها را هم می خواهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر یک شرکت که هم اکنون حامی مالی لیگ عراق است، به درخواست مصطفی آجورلو، پیشنهاد کرده کارگزار مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شود و در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مذاکراتی را با مدیران تیم رقیب انجام داده است.

آجورلو بعد از قبول مدیرعاملی استقلال، با این کارگزار که در گذشته اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس بوده، ارتباط برقرار کرده و از او خواسته با استقلال قرارداد ببندد اما این کارگزار مدعی است تنها در صورتی اسپانسر استقلال می شود که همزمان اسپانسر پرسپولیس هم باشد چون شرکت هایی که به او تبلیغات می دهند حاضر نیستند فقط یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس برای شان تبلیغ کند و به این شکل نیمی از جامعه طرفداران فوتبال را از دست بدهند.

در این بین یک تصور اشتباه به وجود آمده و آن هم این است حضور  اسپانسر مشترک  به معنی درآمد مساوی دو باشگاه است اما این شرکت به صورت مجزا قصد درآمدزایی از 2 برند را دارد و گویا اعلام کرده 70 درصد از رقم دریافتی را به حساب هر باشگاه واریز می کند، پس هر باشگاهی که درآمد بیشتری داشته باشد، پول بیشتری به جیب می زند. 

البته استقلال و پرسپولیس در گذشته با این شرکت همکاری داشتند و همکاری شان خالی از اختلاف و تنش هم نبود.

 

در این بین شنیدیم اسپانسر مشترک دو باشگاه در روزهای اخیر شرط تازه ای گذاشته و اعلام کرده است اگر قرار باشد اسپانسر سرخابی ها شود، تبلیغات دور زمین استقلال و پرسپولیس در بازی های خانگی را هم می خواهد و 70 درصد درآمد آن را به حساب دو باشگاه واریز خواهد کرد.

با این شرایط باید در روزهای آینده منتظر رویارویی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ باشیم چون آنها حالا می خواهند خودشان از درآمد حاصل از تبلیعات محیطی استفاده کنند.

در حال حاضر تبلیغات محیطی برعهده سازمان لیگ است و کارگزار یا اسپانسر مشترک می خواهد استقلال و پرسپولیس این امتیاز را از سازمان لیگ بگیرند و به او بدهند.

شنیدیم مدیران دو باشگاه در دور جدید مذاکره های خود در حال پخته کردن این خواسته هستند که با یک موضع مشترک تبلیغات دور زمین را از سازمان لیگ بگیرند. آنها می گویند وقتی قرار است خودشان اجاره ورزشگاه آزادی را بپردازند، چرا نباید از تبلیغات دور زمین هم خودشان سود ببرند؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها