کد خبر : 68503

فرشید اسماعیلی ناگهان از استقلال دور شد

فرشید اسماعیلی ناگهان از استقلال دور شد

هافبک فصل گذشته استقلال در آستانه پیوستن به العربی قطر است تا جایگزین مهرداد محمدی شود و تکلیف این انتقال تا 48 ساعت آینده مشخص می شود.

به گزارش ورزش سه، فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال که گفته می شد به دنبال تمدید قرارداد با آبی پوشان است، اکنون در حال مذاکره با سران باشگاه العربی قطر بوده و اگر دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق برسند، این انتقال تا 48 ساعت آینده شکل رسمی یه خود می گیرد.

اسماعیلی که قصد داشت تا زمان انعقاد قرارداد رسمی با العربی از رسانه ای شدن این خبر جلوگیری کند تا به نوعی هواداران استقلال را بابت پیوستن به این تیم سورپرایز کند، در این راه موفق عمل نکرد و اکنون خبر مذاکرات این هافبک شیرازی با تیم العربی در رسانه های ایرانی و قطری منتشر شده است.

مهرداد محمدی دیگر بازیکن ایرانی العربی دچار مصدومیت شد و به دلیل مشکلی که در زانویش دارد، باید مورد عمل جراحی قرار گرفته و پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و طبق اعلام رسمی باشگاه العربی این بازیکن به مدت 6 ماه قادر به حضور در میادین نیست. به همین دلیل مدیران العربی به دنبال این موضوع هستند که نام محمدی را از فهرست بازیکنان خود خارج کرده و اسماعیلی را با او جایگزین کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها