کد خبر : 68488

شرایط الهلال اهمیتی برای پرسپولیس ندارد

شرایط الهلال اهمیتی برای پرسپولیس ندارد

حمید مطهری می‌گوید فدراسیون فوتبال باید با باشگاه‌ها و به خصوص پرسپولیس که بازی‌های مهمی در آسیا انجام می‌دهد همکاری لازم را داشته باشد.

حمید مطهری در حاشیه حضور اعضای باشگاه پرسپولیس در ایفمارک، در این باره گفت: تست پزشکی بازیکنان در ایفمارک روی شناخت کادرفنی، صد در صد تاثیرگذار است. از این مجموعه که برای اطلاع از وضعیت فیزیکی و جسمانی به ورزشکاران و مربیان کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل بسیار خوبی داشته باشیم. 

وی در مورد وضعیت پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همیشه سعی کردیم با همه کمبودها، بیشتر تلاش کنیم تا حرف بزنیم. مشکلات زیادی داریم اما مجموعه باشگاه و کادرفنی برای پشت سر گذاشتن آن‌ها همه تلاششان را می‌کنند. سعی تا بازی با الهلال در اوج باشیم. تنها موضوعی که ما را اذیت می‌کند، ریتم بازی نداشتن است. خیلی خوب است که در شرایط بازی قرار بگیریم. الهلال این مزیت را نسبت به پرسپولیس دارد. البته این موضوع بر عملکرد ما تاثیر نمی‌گذارد.

مطهری در خصوص لغو سوپرجام گفت: هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم، مانند بازی رسمی نمی‌شود. ما همیشه به موضوع همکاری با تیم ملی توجه می‌کنیم چرا که اولیت ما این است اما دوست داریم فدراسیون هم در کنار باشگاه‌ها باشد. دوست داریم همکاری خوبی وجود داشته باشد زیرا پرسپولیس هم در بازی‌های بزرگی شرکت می‌کند و باید دل هوادارانش شاد شود.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: همیشه سعی کردیم متعهد عمل کنیم. به کار خود ایمان داریم و سعی می کنیم در عربستان هم موفق باشیم. در فضای مجازی خیلی به ضعیف بودن الهلال اشاره می‌کنند و مردم فقط دیدار این تیم با استقلال را دیده‌اند اما دیدارهای این تیم بعد و پس از آن مسابقه را دیدیم. آن‌ها واقعا قدرتمند هستند و بازیکنان خارجی‌ فوق‌العاده‌ای دارند. الهلال تیم قابل احترامی است اما ما پرسپولیس یعنی بهترین تیم آسیا هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ ۲۴ مهرماه در ریاض برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها