کد خبر : 68484

استقلال فقط مال ما نیست!

استقلال فقط مال ما نیست!

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: ما باید یاد بگیریم که استقلال فقط مال ما نیست.

به گزارش خبرورزشی ، بعد از اینکه علی فتح‌الله‌زاده برای تبریک به سردار آجرلو راهی دفتر او شد با مدیرعامل سابق استقلال تماس گرفتیم تا از اتفاقات این جلسه با خبر شویم.

علی فتح‌الله‌زاده به خبرورزشی گفت: من و سردار آجرلو هم قطار بودیم و سال‌ها رقابت و رفاقت داشتیم. من فکر می‌کنم انتخاب ایشان برای استقلال انتخاب خوبی بود و به همین دلیل برای عرض تبریک خدمت سردار آجرلو رسیدم و به او گفتم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.

وی در ادامه گفت: مسلما کار سردار آجرلو سخت است. او با بدهی‌های هنگفتی مواجه است و انتظارات زیادی هم از سردار و مجیدی وجود دارد اما با جیب خالی واقعاً نمی‌توان کار کرد؛ همه باید کمک کنند. بالاخره ما باید یاد بگیریم که استقلال فقط مال ما نیست من با مدیران قبلی هم تعامل خوبی داشتم و هر وقت کمک بخواهند دریغ نخواهم کرد. همه ما باید کمک کنیم تا انشالله استقلال تبدیل به همان تیمی شود که هواداران می‌خواهند.

فتح الله زاده در ادامه افزود: یادم هست یک بار حدود سال ۸۰ که از استقلال بیرون آمدم، سردار آجرلو به من پیشنهاد حضور در یک تیم لیگ برتری را داد اما به او گفتم من استقلالی ام و فعلا نمی‌توانم جای دیگر کار کنم این را گفتم که تاکید کنم رابطه ما همیشه خوب بوده و الان هم برای ایشان در تیم محبوبم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 از فتح‌الله‌زاده پرسیدیم شما خودتان استاد تیم بستن و بمب منفجر کردن بودید، آیا تیمی که برای استقلال بسته شده در حدی هست که جام بگیرد و هواداران را راضی کند که در پاسخ گفت: اتفاقاً سردار آجرلو خیلی خوب تیم می‌بندد و این کار را بلد است. خیلی‌ها به بنده لطف دارند و می‌گویند فتح‌الله‌زاده تیمهای خوبی می‌بست اما من خدمت هواداران عزیز استقلال عرض می‌کنم که اتفاقا سردار آجرلو هم کارش را بلد است و تیمهای خوبی می‌بندد. انشالله استقلال باز هم تبدیل به یک تیم مدعی می‌شود. استقلال تیم بزرگی است و باید برای آن فکرهای بزرگ کرد و بازیکنان بزرگ خرید چرا که هواداران فقط از استقلال قهرمانی می‌خواهند. اساساً استقلال تیمی است که باید مهره‌های بزرگی داشته باشد. همان طور که در زمان ما مهره‌های بسیار بزرگی داشت و هر سال یا قهرمان لیگ می‌شدیم و یا حداقل جام حذفی را فتح می‌کردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها