کد خبر : 68412

کمپین هواداران پرسپولیس علیه اسپانسر مشترک با استقلال

کمپین هواداران پرسپولیس علیه اسپانسر مشترک با استقلال

از وقتی بحث انتخاب اسپانسر مشترک برای دو تیم پرطرفدار پایتخت مطرح شد هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با راه انداختن هشتگ‌های مختلف مخالفت خود را با این مسأله اعلام کردند.

به گزارش ایران ورزشی، آنها می‌گویند باشگاه پرسپولیس می‌تواند پول بیشتری بابت اسپانسر بگیرد و این استقلالی‌ها هستند که دنبال اسپانسر مشترک می‌گردند. از طرفی شایعه شده که صدری جلسه مشترکی را با سردار آجورلو داشته و برای اسپانسر مشترک با او به توافق رسیده است.

بعد از اعتراض هواداران و پست اینستاگرامی ابراهیم شکوری در این خصوص مجید صدری در رسانه رسمی باشگاه این مسأله را تکذیب کرد و گفت: «ما فقط در برخی برنامه‌های اقتصادی می‌توانیم یکسری فعالیت‌ها را پیش ببریم. از سوی دیگر، امور مربوط به مزایده در حال برگزاری است و امکان دارد در این مزایده، شرکتی برنده شود که اسپانسرینگ باشگاه دیگری را برعهده دارد. در این خصوص هیچ منع قانونی نداریم که یک کارگزار نتواند از دو باشگاه حمایت مالی کند!»

جالب اینجاست که صدری ابتدا داشتن اسپانسر مشترک با استقلال را تکذیب می‌کند اما در ادامه می‌گوید این مسأله منع قانونی ندارد و شدنی است اما از آنجا که جلسه مشترکی با سجادی و آجورلو داشته بعید نیست تن به اسپانسر مشترک بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها