کد خبر : 68411

جلالی از استقلال دور شد / مخالفت فرهاد مجیدی یا درخواست مالی بالا؟!

جلالی از استقلال دور شد / مخالفت فرهاد مجیدی یا درخواست مالی بالا؟!

«مجید جلالی به استقلال می‌آید.» این خبری بود که چند روز پیش منتشر شد.

به گزارش ایران ورزشی، آجورلو، مدیرعامل جدید استقلال علاقه خاصی به عملکرد مجید جلالی دارد و از آنجایی که آقا مجید توانست تیم پاس را در سال‌های اولیه لیگ برتر قهرمان کند، آجورلو به این مربی و عملکردش متمایل است و حالا که آجورلو قرار است در بطن استقلال باشد، از جلالی خواسته که او هم به استقلال بیاید. البته از روز اول گفته شد که آقا مجید قرار است رئیس آکادمی استقلال شود. به این معنی که عمر ریاست محمد رضا مهران پور در آکادمی استقلال به پایان رسیده و باید جای خود را به مجید جلالی دهد.

 اما چند روزی از این خبر گذشت و خبری از آمدن جلالی نشد تا اینکه اینطور گفته شد که جلالی می‌خواهد رئیس کمیته فنی استقلال شود اما بعد از این ماجرا، خبر دیگری در خصوص سرمربی سابق پاس منتشر شد و خبراین بود که جلالی برای آمدن به استقلال طلب دستمزد قابل توجهی کرده است. در این میان شایعه مخالفت مجیدی با حضور او در کمیته فنی نیز هر روز داغ‌تر شد تا اینکه اکنون آقا معلم در دور‌ترین فاصله ممکن با استقلال قرار گرفته است.

باید توجه داشت که مجید جلالی طی سال‌های اخیر نتوانست درخشش سال‌های اولیه لیگ را در عرصه مربیگری داشته باشد. او که به مجید کامپیوتر شهره شده بود، بر خلاف سال‌های اول لیگ به هر تیمی رفت آنقدر بد نتیجه گرفت که کاندیدای سقوط شد و نیمه کاره مجبور شد کار را تحویل دهد و برود؛ شاید به همین دلیل است که حالا فوتبالی‌ها معتقدند که حضور او در استقلال چندان نمی‌تواند به این تیم کمک کند.

به هر حال فعلاً مجید جلالی و استقلال به تفاهمی نرسیده‌اند و در این خصوص آقا مجید سیاست سکوت را اختیار کرده است. مربی که خیلی‌ها او را پرسپولیسی می‌دانند و از اینکه قرار است به استقلال بیاید، آنها را متعجب کرده ‌است. استقلال طی این سال‌ها البته مدیران و مربیان قرمز به خود کم ندیده است و اگر روزی جلالی هم به استقلال بیاید نباید چندان تعجب کرد. به هر حال وقتی درباره خود آجورلو گفته می‌شود که پرسپولیسی است، دیگر درباره این انتخاب‌ها نمی‌شود خرده‌ای گرفت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها