کد خبر : 68405

ماه مهر خوش یمن برای پرسپولیس

ماه مهر خوش یمن برای پرسپولیس

آیا ماه مهر برای پرسپولیس باز هم خوش‌یمن خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی،شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی قرار است 24 مهر ماه در ریاض به مصاف الهلال عربستان برود که بازی های این تیم در اولین ماه پاییز همواره با اتفاقات شیرینی برای قرمزها همراه بوده است.

قرمزها اولین برد شیرین خود را در 3 مهر ماه سال قبل مقابل الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دست آوردندو توانستند 4 بار دروازه شارجه را باز کنند تا صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان شوند و به مرحله بعد صعود کنند. 

 سرخ‌پوشان برای قطعی کردن صعودشان به جمع 16 تیم برتر باشگاهی آسیا باید به برتری مقابل شارجه می‌رسیدند که با گل‌های شجاع خلیل‌زاده، عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و مهدی عبدی حریفشان را بردند راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

دومین اتفاق شیرین پرسپولیس که در مهر ماه رخ داد چند روز بعد از بازی با شارجه بود که  شاگران گل‌محمدی روز ششم مهرماه با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر، السد را در مرحله یک هشتم نهایی  لیگ قهرمانان شکست دادند و به جمع هشت تیم پایانی آن تورنمنت رسیدند.

سه روز بعد یعنی 9 مهر نوبت بازی پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی بود که این بار دبل آل کثیر باعث حذف تیمی شد که در مرحله قبلی استقلال را شکست داده بود. 

12 مهر سال قبل و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و النصر عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و این پرسپولیس بود که علیرغم ده نفره شدن، توانست حریف عربستانی‌اش را در ضربات پنالتی شکست دهد و فینالیست آسیا شود.

قرمزها باید روز 24 مهر ماه در ریاض به مصاف الهلال عربستان بروند و باید منتظر ماند و دید که شاگردان یحیی می‌توانند موفقیتهای آسیایی‌شان را در این ماه تکرار کنند یا نه.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها