کد خبر : 68345

تلاش جدید برای بازگرداندن چشمی

تلاش جدید برای بازگرداندن چشمی

مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با مدافع مدنظر سرمربی این تیم انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در شرایطی یک‌سال قبل از استقلال جدا شد که ام‌صلال قطر را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد و فصل خوبی در لیگ ستارگان پشت سر گذاشت، اما اکنون با شروع فصل جدید با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

چشمی که از هفته سوم فصل گذشته لیگ ستارگان به ترکیب ام‌صلال اضافه شد و در زمان بازی برای این تیم تنها چهار شکست را تجربه کرد، قصد دارد با یک تیم قطری دیگر قرارداد امضاء کند، اما پیشنهاد استقلال و مذاکره مثبتی که بین این بازیکن و مدیر برنامه‌اش با مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه صورت گرفته، شاید این بازیکن را آبی‌پوش کند.

این مدافع که در جام جهانی ۲۰۱۸ برای ایران به میدان رفت و به دنبال یک انتخاب مناسب برای بازگشت دوباره به تیم ملی و حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است، تا این لحظه مقصد آینده‌اش را مشخص نکرده ولی طی روزهای آینده بین یک تیم قطری و استقلال یکی را انتخاب خواهد کرد.

چشمی در شرایطی در آستانه بازگشت به استقلال است که مدیربرنامه این بازیکن تاکید دارد در زمان مدیریت قبلی این باشگاه هیچ تماسی برای بازگشت روزبه گرفته نشده بود، اما پس از روی کار آمدن مصطفی آجرلو، این مدیرعامل جلسات و مذاکرات مثبتی با وی و چشمی داشته است.

این مدافع ۲۸ ساله که سه سال سابقه حضور استقلال را دارد، در فصل اخیر ۲۰ بازی برای ام‌صلال در لیگ ستارگان قطر انجام داد و یک گل به ثمر رساند ولی با اتمام قراردادش نسبت به تمدید آن اقدام نکرد و از این تیم جدا شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها