کد خبر : 68335

باند خاص دوباره در استقلال شکل گرفت

باند خاص دوباره در استقلال شکل گرفت

استقلال با بازگشت چشمی و اسماعیلی به همان استقلال سابق شبیه‌تر می‌شود؛ البته مدیربرنامه‌های چشمی ادعا کرده او ۲ پیشنهاد قطری و یک پیشنهاد اماراتی هم دارد.

به گزارش همشهری، باشگاه ام‌صلال قطر مدتی پیش با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود، از جدایی روزبه چشمی مدافع ایرانی‌اش خبر داد و اعلام کرد قصدی برای تمدید قرارداد او ندارد. حالا زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به ایران شنیده می‌شود و باشگاه استقلال هم خواهان جذب مدافع سابقش شده است.

در چند روز گذشته رسانه‌ها در حالی از احتمال بازگشت چشمی به استقلال خبر دادند که این باشگاه با توجه به مصدومیت عارف غلامی، تصمیم به جذب عارف آغاسی گرفت و غیر از مدافع فصل گذشته فولاد، نفراتی مثل دانشگر، مرادمند و سیاوش یزدانی هم در این پست حضور دارند.

بدون شک اولویت فرهاد مجیدی باید جذب بازیکن در فاز تهاجمی باشد ولی به‌هرحال سرمربی آبی‌ها تصمیم به بازگرداندن چشمی گرفته و باید دید در نهایت این موضوع به کجا خواهد رسید.

مدیربرنامه‌های چشمی درخصوص آخرین وضعیت این بازیکن و بحث بازگشت چشمی به استقلال گفته است: «روزبه هم‌اکنون در کشور قطر است و با ۲ پیشنهاد از تیم‌های قطری و البته یک پیشنهاد اماراتی مواجه شده است. البته چند روز پیش هم پیشنهاد باشگاه استقلال به دست ما رسید و استقلال همیشه برای روزبه تیمی متفاوت بوده است. هنوز نمی‌توان پیش‌بینی خاصی انجام داد و باید دید مذاکرات چگونه خواهد بود، ولی طبیعتا استقلال برای چشمی یک تیم ویژه است و علاقه او به این تیم قابل انکار نیست.» 

روزبه چشمی به همراه فرشید اسماعیلی، شجاعیان و مهدی رحمتی در استقلال به «باند سفت‌ها» معروف بودند!

کی‌روش گزینه خوبی است؟

در چند روز گذشته شایعاتی هم در مورد پیوستن استنلی کی‌روش به استقلال مطرح شده است؛ بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات مدنظر باشگاه پرسپولیس بود ولی فدراسیون اعلام کرد که پرسپولیس اجازه جذب بازیکن خارجی ندارد.

کی‌روش فصل گذشته فقط ۶۱۲ دقیقه فرصت حضور در بازی‌ها را پیدا کرد و تنها یک‌گل در بازی مقابل نساجی به ثمر رساند. استقلال البته هنوز خبر جذب کی‌روش را تأیید نکرده و اخبار پشت پرده از باشگاه حاکی از آن است که مجیدی و مدیران استقلال دنبال جذب مهاجم باکیفیت‌تری نسبت به کی‌روش هستند.

نظر مجیدی تغییر می‌کند؟

فرشید اسماعیلی که در طول ماه‌های گذشته بارها با احمد مددی به مشکل خورد و بر سر مطالباتش و همچنین جرایم انضباطی چندین‌بار علیه مدیرعامل مستعفی باشگاه مصاحبه کرد، حالا مدتی است دور از این تیم مانده است.

جالب اینجاست که مددی مدتی پیش در یک مصاحبه با صراحت گفت که مجیدی به او گفته بود اسماعیلی تیم را به‌هم می‌ریزد. هنوز بازگشت اسماعیلی به استقلال قطعی نیست ولی می‌گویند برخی از بازیکنان استقلال در حال رایزنی با مجیدی هستند تا اسماعیلی برگردد و مدیریت باشگاه نیز همه‌چیز را بر عهده مجیدی گذاشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها