کد خبر : 68302

ارتش سرخ یحیی آماده عبور از تیم پرادعای سعودی

ارتش سرخ یحیی آماده عبور از تیم پرادعای سعودی

شاید مهمترین چالش پیش پای تیم یحیی، نداشتن بازی رسمی پیش از جدال سرنوشت‌ساز برابر الهلال باشد اما؛ سرخ‌ها با روحیه تسلیم نشدنی خود به دنبال صعودی بزرگ هستند.

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت که شاگردان یحیی گل‌محمدی بیش از دو ماه است که در بازی رسمی داخلی به میدان نرفته‌اند و حالا پیش از آغاز لیگ برتر باید ماموریت صعود به فینال آسیا را به سرانجام برسانند؛ ماموریتی در خاک دو رقیب اصلی یعنی الهلال و النصر ریاض.

نخستین حریف پرسپولیس، مهمترین تیم لیگ عربستان و یکی از پرطرفدارترین و ثروتمندترین تیمهای قاره آسیاست. تیمی که حالا با حضور متئوس پریرا، موسی مارگا و بافاتیمبی گومیس، خط حمله‌ای خطرناک تشکیل داده که مهارش کار آسانی برای هیچ دفاعی نخواهد بود.

با این حال تیمی که قرار است برای تقابل با تیم پرادعای پایتخت عربستان به «ملک فهد» پای بگذارد، به چیزی جز حذف الهلال راضی نخواهد شد. تیمی که فصل گذشته ژاوی را در قامت مربی هم از صعود به فینال آسیا باز داشت، پاختاکور منظم را شکست داد و النصر را به شکلی دراماتیک از پیش رو برداشت و حالا غلبه بر الهلال را تمرین می‌کند.

با تمام کاستی‌هایی که پرسپولیس نسبت به الهلال دارد، هواداران پرسپولیس به خوبی می‌دانند که تیمشان به سادگی تسلیم نخواهد شد. آمادگی بدنی بالای قرمزها، مشخصه امیدوارکننده یحیی در ریاض است که شاید به برگ برنده هم تبدیل شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها